شناسهٔ خبر: 25823 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

ایجاد دانشگاه کارآفرین در راس برنامه های فرهادی

عضو کمیسیون آموزش مجلس به تشریح دیدار وزیرعلوم با نمایندگان کمیسیون آموزش در آستانه تقدیم لایحه بودجه به مجلس شورای اسلامی پرداخت.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ دکتر عبدالوحید فیاضی با اشاره به اولین جلسه دیدار دکتر محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: این جلسه روز گذشته برگزار شد و دکتر فرهادی برنامه های خود را به صورت مختصر بیان کرد و اعلام برنامه های وزارت علوم به صورت مفصل تر را به جلسه دیگری موکول کرد.

وی با بیان اینکه این جلسه در آستانه تقدیم لایحه بودجه سال ۹۴ توسط دولت به مجلس برگزار شد افزود: برهمین اساس دکتر فرهادی بیشتر در خصوص مشکلات اعتباری و مالی وزارت علوم و دانشگاه ها صحبت کرده و خواستار کمک و حمایت از وزارت علوم شد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اساسی ترین برنامه دکتر فرهادی را ایجاد دانشگاه کارآفرین عنوان کرد و افزود: دکتر فرهادی مطرح کرد که برنامه های وی حرکت به سمت دانشگاه کار آفرین است .

وی افزود: از طرفی هم نمایندگان عضو کمیسیون آموزش نیز مسایلی را در خصوص دانشگاه آزاد مطرح کردند که آیا این دانشگاه خود پاسخگوی مسایل مطرح شده خواهد بود یا اینکه وزیر علوم پاسخگوی مسایل مربوط به این دانشگاه خواهد بود که قرار شد این مساله تعیین تکلیف شود.

نظر شما