شناسهٔ خبر: 25880 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

ادامه نمایش آثار روی پرده

سخنگوی شورای صنفی نمایش از ادامه نمایش فیلم های در حال اکران در سینماها خبرداد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش  با اشاره به اینکه در جلسه امروز هفدهم آذر ماه شورای صنفی نمایش مصوبه ای بررسی و تصویب نشده است، توضیح داد: در جلسه امروز قرارداد 2 فیلم سینمایی «سیزده» به کارگردانی هومن سیدی و «چهارباندی» به کارگردانی محمد جعفر باقری نیا در گروه سینمایی آزاد بسته شده است. براساس این قرارداد، «سیزده» از دهم دی ماه و «چهارباندی» از بهمن ماه در گروه آزاد اکران می شود.

وی در پاسخ به اینکه اکران فیلم سینمایی «رستاخیز» به کارگردانی احمدرضا درویش چه زمانی خواهد بود، بیان کرد: پخش کننده این فیلم تا امروز قراردادی را برای اکران این فیلم به شورای صنفی نمایش ارائه نداده به همین دلیل نمی توانیم تصمیم برای اکران این فیلم بگیریم.

فرجی در پایان گفت: نمایش فیلم های «ساکن طبقه وسط» به کارگردانی شهاب حسینی، «میهمان داریم» به کارگردانی محمد مهدی عسگرپور، «شیار 143» به کارگردانی نرگس آبیار، «آنچه مردان درباره زنان نمی دانند» به کارگردانی قربان محمدپور، «بیگانه» به کارگردانی بهرام توکلی و «تراژدی» به کارگردانی آزیتا موگویی به دلیل کف بالای فروش به نمایش خود ادامه می دهند.

نظر شما