شناسهٔ خبر: 26021 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

اعضای جدید هیات ممیزه دانشگاه صنعتی شریف معرفی شدند

رئیس دانشگاه صنعتی شریف با تقدیر از اعضای هیات ممیزه سابق دانشگاه، اعضای جدید این هیات را معرفی کرد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ دکتر محمود فتوحی در مراسمی ضمن تقدیر از تلاش‌های اعضای سابق هیات ممیزه، ۲۱ عضو جدید هیئت ممیزه دانشگاه صنعتی شریف را معرفی کرد.

رئیس دانشگاه در این مراسم با قدردانی از اعضای سابق این هیات خصوصاً دکتر نقدآبادی گفت: هیات ممیزه و هیات جذب دو بازوی اصلی معاونت آموزشی دانشگاه هستند که امیدوارم با حضور اعضای جدید روند رو به رشد کیفیت آموزشی در دانشگاه صنعتی شریف ادامه یابد.

وی در خصوص روند انتخاب اعضای جدید این هیات گفت: جهت انتخاب اعضای جدید نامه ای به روسای دانشکده‌ها ارسال شد و از آنان خواسته شد تا پس از بررسی، پنج گزینه را اعلام کنند تا بر اساس رأی دانشکده‌ها این اعضا انتخاب شوند.

وی خاطرنشان کرد: پس از بررسی‌های لازم برای دو دانشکده‌؛ مهندسی برق و مکانیک با توجه به وسعت شان ۲ عضو و برای سایر دانشکده‌ها ۱ عضو انتخاب شد.

همچنین ۳ عضو نیز به عنوان نماینده وزیر علوم معرفی شد و رئیس دانشگاه، معاون پژوهشی و معاون آموزشی نیز به عنوان اعضای حقوقی در این هیات عضویت خواهند داشت.

دکتر ایرجی زاد، دکتر دورعلی و دکتر شاهرخی به عنوان نمایندگان وزیر معرفی شدند. دکتر حائری، دکتر نصیری، دکتر روحانی، دکتر ربیعی، دکتر مولایی، دکتر حبیب باقری، دکتر اکرامی، دکتر نجمی، دکتر مهدوی امیری، دکتر اخوان نیاکی، دکتر نقدآبادی، دکتر مقداری، دکتر غفرانی، دکتر قناد و دکتر هجران‌فر نیز به عنوان اعضای جدید هیات ممیزه معرفی شدند.

دکتر فتوحی، دکتر تجریشی و دکتر میرعمادی نیز اعضای حقوقی هیات ممیزه دانشگاه خواهند بود.

نظر شما