شناسهٔ خبر: 26044 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

شایعات متعدد درباره رولینگ و هدیه کریسمس

برخی خبرها حاکی از این است که بر خلاف شایعات منتشر شده، جی.کی.رولینگ خالق «هری پاتر» قرار نیست 12 عنوان داستان کوتاه جدید درباره هری پاتر را برای کریسمس منتشر کند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل ازمهر؛ وب سایت پاترمور اعلام کرد قرار نیست هر روز از کریسمس یک داستان کوتاه جدید درباره «هری پاتر» منتشر شود. پیش از این همین وب سایت که وب سایت رسمی متعلق به هری پاتر است، اعلام کرده بود از روز جمعه هر روز ساعت 8 صبح یک داستان کوتاه جدید درباره قهرمان‌های مجموع «هری پاتر» منتشر می‌شود.

با این حال گفته شده خالق «هری پاتر» وعده انتشار داستان‌های کوتاه جدید در این باره را داده است.

به نظر می رسد با کتمان این خبر، وعده کریسمس خوش برای علاقه‌مندان به «هری پاتر» ، به هم ریخته باشد. قبلا گفته شده بود این داستان‌ها هدیه کریسمس به دوستداران هری پاتر هستند. در این وب سایت نوشته شده: برای ناامید کردن هواداران متاسفم، اما امکان انتشار یک مجموعه 12 تایی از داستان‌های کوتاه ، هر یک برای یک روز کریسمس، وجود ندارد.

خانم رولینگ امسال چند داستان کوتاه جدید از هری پاتر را در وب سایت پاتر مور منتشر کرده بود که یکی از آنها در نیمه تابستان منتشر شد و هری را در سی و چند سالگی تصویر می‌کرد. بقیه داستان‌هایی که منتشر شدند نیز به نوعی به مدرسه جادوگری هاگوارتز ارتباط داشتند.

در همین حال در اخبار دیگری اعلام شده که داستان‌های کریسمس منتشر خواهند شد. آن هم درست سر موقع! دلیل این مدعا هم این است که روز جمعه یک داستان کوتاه درباره جهان داستانی هری پاتر در سایت پاترمور منتشر شد.  هر یک از پاراگراف‌های این داستان شبیه معمایی است که باید حل شود و در مرکز آن نیز شخصیتی محبوب از جهان داستانی رولینگ قرار دارد. گفته می شود یکی از داستان هایی که منتشر خواهد شد درباره دراکو مالفوی همکلاسی نامهربان هری خواهد بود.

با توجه به همه این شایعات، بازار حدس و گمان درباره این قصه‌ها داغ شده است.

به نظر می رسد تنها راه چاره منتظر ماندن باشد.

نظر شما