شناسهٔ خبر: 26053 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

بازگشت جرج کلونی به دهه 90

جرج کلونی یک برنامه تلویزیونی درباره هالیوود و نگاه تجاری آن در دهه 1990 می سازد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل ازمهر؛ دهه 1990 دهه دیوانه واری بود. بچه های سراسر دنیا با کارتون «پوکه مون» ژاپن گرفتار شده بودند، بزرگسالان با شویی به نام «دیوانه وار درباره شما» سرگم بودند و بازیگری به نام جرج کلونی در نقش پزشکی در فیلمی تلویزیونی ظاهر شد و به سرعت توانست با چهره ناخوشایند و بازی متوسطش، به عنوان ستاره سینما مطرح شود.  کلونی حالا دوباره به دهه 90 بازمی‌گردد تا در پروژه‌ای جدید درباره این که تجارت فیلم می تواند به چه مسیری کشیده شود، بگوید.

کلونی این ایده را با بنت میلر کارگردان «گیرنده روباه» و پیتر تولن تهیه کننده «نجاتم بده» عملی می کند. این برنامه یک کمدی سیاه خوانده شده که درباره کسب و کار ساخت فیلم در دهه 90 است و از زاویه دید مجریان استودیوها روایت می‌شود.

این فیلم یک فیلم یک ساعته تلویزیونی خواهد بود که جزییات بیشتری درباره آن افشا نشده است.

به نظر می‌رسد تجربیات کلونی در عرصه تهیه کنندگی به طور منطقی الهام بخش تولن برای نوشتن فیملنامه این اثر باشد. خود او در عین حال تجربیاتی از دیوانگی‌های هالیوود دارد و پیش از این فیملنامه سریال تحسین شده اچ‌بی‌او برای «شوی لری ساندرس» را نوشته است. بنت میلر نیز کارگردان 48 ساله نیویورکی است که پیش از این با فیلم‌هایی مانند «مانی‌بال» و «کاپوتی» شناخته شده است.

هنوز روشن نیست که چه بازیگرانی در این فیلم حاضر خواهند شد و میزان سرمایه گذاری برای ساخت آن چقدر است.

این در حالی است که جرج کلونی تابستان امسال با عقد قراردادی همزمان راهی تلویزیون و پروژه جدید برادران کوئن شد.

کلونی در «هی، سزار» که داستان کمدی زندگی ادی مانیکس است در نقش دلالی ظاهر شده که برای استودیوهای هالیوود در دهه 1950 کار می کرد. تصاویری از او در لباس سزار نیز هفته گذشته در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.

کمپانی اسموکهاوس پیکچرز متعلق به جورج کلونی تابستان امسال قراردادی دو ساله با تلویزیون سونی منعقد کرد که بر مبنای آن به تولید مجموعه‌های درام و کمدی برای انواع مختلف پخش از تلویزیونی، کابلی و دیجیتال بپردازد.

این کمپانی پیش از این با همکاری سونی فیلم‌های سینمایی چون «آگوست: اوسیج کانتی» و «مردان آثار ماندگار» را تهیه کرده است.

در همین حال گفته می‌شود جرج کلونی که سه ماه پیش با امل علم الدین وکیل ازدواج کرده در انتظار تولد اولین فرزندش است. این خبر به صورت رسمی اعلام نشده است.

نظر شما