شناسهٔ خبر: 26318 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تلاش می‌کنیم «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» دی‌ماه کلید بخورد

تهیه‌کننده مطرح تلویزیون از تلاش برای ازسرگیری مرحله تصویربرداری «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» خبر داد و تأکید کرد با تغییر مدیریت‌ها نیز بهتر است کارها ادامه پیدا کنند و اصلاحات تدریجی اعمال شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ اسماعیل عفیفه تهیه‌کننده سریال «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» درباره پخش این مجموعه در نوروز 94 از شبکه چهار اظهار کرد: برای رسیدن به این هدف وقوع برخی اتفاقات ضروری است و ما منتظر تصمیم تلویزیون هستیم. ما دو سه قدم اولیه برای از سرگیری مجدد پروژه را برداشته‌ایم و در صورتی که تزریق مالی انجام شود می‌توانیم کار را آغاز کنیم.

وی افزود: در مرحله دوم از آنجایی که جناب اسحاقی در گروه فیلم و نمایش شبکه چهار نظراتی درباره فیلمنامه داشتند، باید برای اعمال این نظرات نیز اصلاحاتی در متن‌های قبلی ایجاد شود. در آخرین مرحله نیز با فراهم شدن شرایط کار، باید با برخی از عوامل گفتگو کنیم و همگی با هم تصمیم بگیریم که کار را کلید بزنیم.

این تهیه‌کننده تصریح کرد: ما باید تصویربرداری را حتما در دی ماه آغاز کنیم تا 24 قسمت باقی‌مانده را ضبط کنیم.

عفیفه در پاسخ به اینکه آیا اصلاحات متن مربوط به قسمت‌های ضبط شده هم می‌شود یا خیر، توضیح داد: قسمت‌های قبلی ما خیلی خوب شده است. گرچه مدیران سلیقه‌های متفاوتی دارند. اشکالی که در تلویزیون ما به همه از جمله برنامه‌ساز و خود تلویزیون لطمه می‌زند این است که گاهی وقت‌ها تغییر مدیریت‌ها به واسطه تفاوت سلایقی بین مدیران، منجر به تعطیل شدن کارها می‌شود.

یادداشت‌های یک زن خانه دار

تهیه‌کننده «میوه ممنوعه» و «در مسیر زاینده رود» یادآور شد: در حالی که به نظر من بهتر است در یک شرایط مدبرانه کارها ادامه پیدا کند و اصلاحات مدنظر نیز تدریجی صورت بگیرد. مدیران نیز برنامه‌های جدید را کاملا مطابق با سلیقه، بینش و درک خود بسازند. اما اینکه کار در حال ساختی را متوقف کنیم تا اصلاحات انجام شود، پسندیده نیست.

وی ادامه داد: اما درباره کار ما تا می‌خواستند 20 قسمت ضبط شده را ببینند کم کم یک ماه و نیم طول کشید و انتقال نظرات به ما و تصمیم‌گیری‌های بعدی نیز زمان‌بر بود. این موضوع به کار لطمه زد.

عفیفه در پایان گفت: ما خوشبینانه تمام تلاشمان را می‌کنیم تا هرجور هست قسمت‌های باقی مانده سریال را ضبط کنیم. امیدوارم شبکه چهار هم همتی کند. البته مدیر شبکه چهار همواره نسبت به ما حسن نیت دارد و سعی کرده این کار را جلو ببرد، اما من توقع دارم با یک تلاش مضاعف، سریع‌تر کار را کلید بزنیم چون وقت کم است.

به گزارش مهر، ساخت «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» از مرداد ماه سالجاری به دلیل مشکلات مالی سازمان صداوسیما متوقف شد. هفته گذشته علیرضا اسحاقی مدیر گروه فیلم و نمایش شبکه چهار اظهار امیدواری کرد با رفع مشکلات مالی، «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» برای پخش در نوروز 94 آماده شود.

این سریال به کارگردانی مسعود کرامتی، 6 بازیگر اصلی دارد که نقش اصلی آن را شقایق دهقان بازی می‌کند. دهقان در این سریال شیوا نام دارد که با همسرش فرزاد زندگی می‌کند، نقش همسر شیوا را امیررضا دلاوری به عهده دارد. شیوا زنی است که در رشته روان‌شناسی تحصیل کرده و تصمیم می‌گیرد در شرایطی که امکان تاسیس کلینیک برایش وجود ندارد اطلاعات و تجربیاتش را در دنیای مجازی در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد و به همین دلیل هر بار با ماجراهای تازه‌ای روبه‌رو می‌شود.

نظر شما