شناسهٔ خبر: 26401 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

برترین آثار پژوهشی با حضور وزیر ارشاد معرفی می‌شوند

برترین‌های پژوهش‌های فرهنگی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی یکشنبه هفتم دی‌ماه در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات معرفی می‌شوند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ رئیس پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات با اعلام این خبر گفت: آیین معرفی برترین‌های پژوهش‌های فرهنگی با حضور علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی یکشنبه 7 دی 1393 از ساعت 10 تا 12 در پژوهشگاه برگزار خواهد شد.

دکتر محمدرضا جوادی یگانه افزود: این آیین به منظور تجليل از پژوهشگران برتر حوزه فرهنگ و هنر که آثارشان را در هفته پژوهش به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند و نيز معرفی آثار پژوهشی برجسته در اين حوزه، برگزار می‌شود.

وی افزود: در هفته پژوهش ادارات‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها و نيز معاونت‌ها، سازمان‌ها و مراكز وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی يك پژوهشگر برتر و يك طرح پژوهشی برجسته را به پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات معرفی کرده‌اند.

به گفته 
رئیس پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات مهلت ارسال آثار و معرفی پژوهشگر برتر تا 5 آذر 93 تعیین شده بود و آثار معرفی شده در قالب طرح‌پژوهشی، پايان‌نامه دکتری و کتاب است كه در دو سال اخير و به‌ويژه با موضوعات مرتبط با فعاليت‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شده است. در بررسی داوران، آثار آسيب‌شناسانه، کاربردی و شامل ارائه راهکار در اولويت‌ قرار گرفته‌اند.

نظر شما