شناسهٔ خبر: 26412 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

برنامه کتابخانه ملی برای هفته پژوهش اعلام شد

سازمان اسناد و كتابخانه ملی ایران به مناسبت فرا رسیدن هفته پژوهش نشست‌های تخصصی برگزار می‌كند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ به همت اداره‌كل پژوهش و آموزش سازمان اسناد و كتابخانه ملی و با همكاری اندیشگاه كتابخانه ملی، از روز شنبه ۶ دی نشست‌ها شروع می‌شود و به مدت زمان 10 روز ادامه پیدا می‌كند.

عناوین و زمان كارگاه های سازمان اسناد و كتابخانه ملی به مناسبت هفته پژوهش به ترتیب ذیل است:

۱. نشست «نحوه تدوین استراتژی پژوهش سازمان» با سخنرانی مهندس امیر مقدمی و فرزانه شادان‌پور ، زمان: شنبه ۶ دی از ساعت ۱۰ تا ۱۲.

۲. نشست «جعل در نسخه‌های خطی» با سخنرانی دكتر حبیب‌اله عظیمی، زمان: یكشنبه ۷ دی از ساعت ۱۰ تا ۱۲.

۳. نشست «خدمت پل پلیو به كتابخانه ملی پاریس و تحقیقات ایرانی» با سخنرانی دكتر فرح زاهدی، زمان: دوشنبه ۸ دی  از ساعت ۱۰تا ۱۲.

۴. نشست «یلدای ایرانی: اسطوره‌ها، آیین ها و كاركردها» با سخنرانی دكترمحمد جواد قنواتی، زمان: سه شنبه ۹ دی از ساعت ۱۰ تا .۱۲

۵. نشست «RDA» (توصیف و دسترسی به منابع)» با سخنرانی ابراهیم عمرانی، زمان: شنبه ۱۳ دی از ساعت ۱۰ تا ۱۲.

۶. نشست «ایران فرهنگی و فارسی زبانی به روایت برت فراگنر: نظریه‌ای در باب قلمرو زبان فارسی» با سخنرانی دكتر سعید فیروزآبادی، دكتر محمد رجبی و دكتر مرتضی رزم‌آرا، زمان یكشنبه ۱۴ دی از ساعت ۱۴ تا ۱۵:۳۰.

۷. نشست «عملكرد پژوهشی موسسات پژوهش كتابداری و اطلاع رسانی و جایگاه كتابخانه ملی در میان آن ها با تاكید باروری علمی اعضای هیات علمی در این مراكز» با سخنرانی دكتر نرگس نشاط و زهرا سادات عالمی، زمان دوشنبه ۱۵ دی از ساعت ۱۰ تا ۱۲.

بر اساس این گزارش، نشست‌های فوق در سالن اندیشگاه فرهنگی كتابخانه ملی برگزار می‌شود و حضور علاقه‌مندان در آنها آزاد است

نظر شما