شناسهٔ خبر: 26466 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

کتابخانه ملی به مناسبت هفته پژوهش نشست های آموزشی برگزار می کند

سازمان اسناد و كتابخانه ملي به مناسبت فرا رسيدن هفته پژوهش نشست هاي تخصصي برگزار مي كند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از روابط عمومي سازمان اسناد و كتابخانه ملي جمهوري اسلامي ايران، به همت اداره كل پژوهش و آموزش سازمان اسناد و كتابخانه ملي و با همكاري انديشگاه كتابخانه ملي، از روز شنبه ۶ دي نشست ها شروع و به مدت زمان ده روز ادامه پيدا مي كند. لازم به ذكراست شركت عموم علاقه مندان در نشست هاي تخصصي مذكور بلامانع است.
عناوين و زمان كارگاه هاي سازمان اسناد و كتابخانه ملي به مناسبت هفته پژوهش به ترتيب ذيل است:

۱. نشست "نحوه تدوين استراتژي پژوهش سازمان"؛ با سخنراني مهندس امير مقدمي و فرزانه شادان پور ، زمان: شنبه ۶ دي از ساعت ۱۰ تا ۱۲. 
۲. نشست "جعل در نسخه هاي خطي"؛با سخنراني دكتر حبيب اله عظيمي، زمان: يكشنبه ۷ دي از ساعت ۱۰ تا ۱۲.
۳. نشست" خدمت پل پليو به كتابخانه ملي پاريس و تحقيقات ايراني"؛ با سخنراني دكتر فرح زاهدي زمان: دوشنبه ۸ دي از ساعت ۱۰تا ۱۲. 
۴. نشست "يلداي ايراني: اسطوره ها، آيين ها و كاركردها"؛ با سخنراني دكتر محمد جواد قنواتي ، زمان: سه شنبه ۹ دي از ساعت ۱۰ تا .۱۲
۵. نشست"RDA" (توصيف و دسترسي به منابع)؛با سخنراني ابراهيم عمراني، زمان: شنبه ۱۳ دي از ساعت ۱۰ تا ۱۲.
۶. نشست" ايران فرهنگي و فارسي زباني به روايت برت فراگنر: نظريه اي در باب قلمرو زبان فارسي؛ با سخنراني دكتر سعيد فيروز آبادي، دكتر محمد رجبي و دكتر مرتضي رزم آرا، زمان يكشنبه ۱۴ دي از ساعت ۱۴ تا ۱۵:۳۰.
۷. نشست "عملكرد پژوهشي موسسات پژوهش كتابداري و اطلاع رساني و جايگاه كتابخانه ملي در ميان آن ها با تاكيد باروري علمي اعضاي هيات علمي در اين مراكز"؛ با سخنراني دكتر نرگس نشاط و زهرا سادات عالمي، زمان دوشنبه ۱۵ دي از ساعت ۱۰ تا ۱۲.
لازم به ذكر است نشست هاي فوق الذكر در سالن انديشگاه فرهنگي كتابخانه ملي برگزار مي شود و حضور علاقه مندان در آن آزاد است.

نظر شما