شناسهٔ خبر: 26766 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

ایجاد دفتر همکاری های بین المللی کاربردی

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: رویکرد داخلی من اعتدال است من تعادل گرا و غیر جناحی هستم و از همه سلیقه ها و جناح و گروه ها استفاده خواهم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر محمد اخباری امروز در مراسم معارفه خود به عنوان سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت:  پست ها و مناصب امانتی هستند که ما باید امانتدار خوبی برای آنها باشیم .

وی ادامه داد : در نظام جمهوری اسلامی مسئولیت ها فرصت هستند فرصتی که به واسطه آن بتوان به ملت خدمت کرد .

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی از زحمات روسای گذشته دانشگاه تشکر کرده و زحمات آنها را ذخیره گران سنگی در پیشبرد اهداف دانشگاه عنوان کرد .

وی سرلوحه برنامه های خود را مطالبات مقام معظم رهبری از دانشگاه ها عنوان کرد و افزود: مقام معظم رهبری به دنبال دانشگاه نسل سوم هستند دانشگاهی که بتواند علم را تجاری سازی کرده و اقتصاد را دانش بنیان کند و اقتصاد مقاومتی را برسرسفره مردم قرار دهد.

اخباری دوباره تاکید کرد: سرلوحه برنامه های خود را فرمایشات مقام معظم رهبری قرار خواهد داد و  افزود: علاوه بر اجرایی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری برنامه دیگر من اجرای فرمایشات رئیس جمهور و وزیرعلوم است.

وی تاکید کرد : ما در دانشگاه‌ها از مخاطرات فرهنگی جلوگیری می کنیم همچنین از نوآوری در تولید علم و دانش نهایت بهره را می بریم.

اخباری افزود: ما باید بتوانیم از درون مجموعه علمی کاربردی نیرو تربیت کنیم و به کار گیریم . همچنین از سوءظن به گذشته کاملا پرهیز کنیم و از گذشته فقط تجربه آن را استفاده کنیم و نگاهمان به حال و آینده باشد.

وی افزود: دفتر همکاری های بین المللی در دانشگاه جامع علمی کاربردی ایجاد خواهم کرد که این دانشگاه بتواند در منطقه و جهان اسلام حرف اول را بزند.

اخباری پویا کردن دانشگاه، توجه به مسایل معیشتی کارکنان، ضابطه مند کردن فعالیت ها را از دیگر برنامه های خود یادکرد.

نظر شما