شناسهٔ خبر: 26824 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«نهنگ عنبر» به جشنواره فیلم فجر نرسید

سامان مقدم کارگردان فیلم سینمایی «نهنگ عنبر» با حساسیت و دقت فنی و کیفی بیشتر تازه‌ترین ساخته‌اش را برای اکران عمومی آماده می‌کند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از فارس؛ پس از اعلام اسامی فیلم های بخش سوادی سیمرغ و  نبودن فیلم «نهنگ عنبر» در بخش مسابقه سینمای ایران سی و سومین جشنواره فیلم فجر، سامان مقدم در یادداشتی که در اختیار فارس قرار داد اعلام کرد فیلمش را برای اکران عمومی با حساسیت و دقت فنی بیشتر آماده خواهد کرد.

متن کامل یادداشت سامان مقدم در ذیل آماده است: با توجه به پیگیری های مداوم دوستان و همکاران عزیز سینمایی و مطبوعات مبنی بر انتظارشان برای دیدن فیلم سینمایی «نهنگ عنبر» در جشنواره فیلم فجر لازم می دانیم با احترام و تشکر به اطلاع می رسانیم که «گروه سازنده فیلم سینمایی نهنگ عنبر» ترجیح می دهد نسخه کامل نهنگ عنبر را با حساسیت و دقت فنی و کیفی بیشتر برای اکران عمومی آماده نماید. 

 تعجیل برای حضور در جشنواره، وسواس برای ارائه فیلمی که هم شما و هم ما در اتنظارش هستیم را کم می کرد. وعده می دهیم که نهنگ عنبر را به زودی در اکران عمومی سینماهای ایران ببینیم . برای فیلم هایی که در سی و سومین جشنواره فیلم فجر حضور دارند آرزوی موفقیت داریم.

نظر شما