شناسهٔ خبر: 26826 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

سری جدید «یادگاری» تولید می‌شود

مهران رسام تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «یادگاری» از ساخت سری جدید این مستند خبر داد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از فارس؛ «مهران رسام» تهیه کننده «یادگاری» با اشاره به شروع ساخت سری دوم این برنامه گفت: سری دوم این برنامه را چند هفته ای است کلید زده ایم و تاکنون 4 قسمت از آن را ضبط و آماده کرده ایم.

وی درباره تغییرات سری دوم این برنامه نسبت به سری اول آن افزود: یادگاری از سری دوم تغییرات چندانی نسبت به سری اول ندارد. زیرا با همان تیمی همکاری می کنیم که در سری اول نیز با آنها کار را پیش بردیم.

مجری و کارشناس برنامه همچنان آقای مسعود فروتن هستند. با یک تغییر جزئی که در پایان هر قسمت به جای اشاره به هنرمندان درگذشته و ارائه یادبودی از آنها به تجلیل از هنرمندانی که مشغول به کار هستند، می پردازیم.

 رسام درباره شیوه روایت در این سری نیز ادامه داد: شیوه روایت کار هم به همان صورت قبل ادامه می یابد. سعی کرده ایم موضوعات داستان محور بیان شوند و با متن هایی خاطره انگیزه که با تصاویر خاطره ساز ترکیب شده اند، ارائه شود. 

 این برنامه کاری از گروه سرگرمی و تفریحات شبکه سه سیماست و در سری اول خود با کارگردانی مشترک مهران رسام و احسان سجادی حسینی و براساس متن‌هایی از هانیه بساطینی تولید ‌شد. همچنین آریا اردستانی به عنوان تدوینگر با پروژه همکاری داشت.

نظر شما