شناسهٔ خبر: 26908 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

رمان دایره فیلم می‌شود

«دایره» رمان پرخواننده دیو اگرس تبدیل به یک فیلم سینمایی می‌شود.تام هنکس بازیگر مطرح هالیوود این فیلم را تهیه خواهد کرد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از فارس؛ جیمز پاسنودوت برای نگارش فیلم‌نامه اقتباسی فیلم دعوت به همکاری شده است. خط اصلی قصه «دایره» درباره زن جوانی است که از سوی یک شرکت بزرگ اینترنتی استخدام می‌شود.

هدف اصلی این شرکت اینترنتی، واحد کردن تمام فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی در زیر یک نام مشترک است.با انجام این کار، تحولی اساسی در زندگی مردم کره زمین به وجود می‌آید. اما عملی کردن این اقدام، آن طور که به نظر می‌رسد ساده نیست.

به زودی قصه فیلم سمت و سویی دلهره‌آور و پرتنش به خود می‌گیرد و به مکاشفه‌ای درباره خطرات زندگی دیجیتالی می‌شود.در حقیقت، از بین رفتن حریم خصوصی توسط فعالیت‌های این شرکت بزرگ اینترنتی، زندگی مردم عادی را در وضعیتی بحرانی قرار می‌دهد.

 تهیه‌کنندگان فیلم قصد دارند وظیفه کارگردانی «دایره»‌را هم به دست جیمز پانسودوت بسپارند. او در کارنامه سینمایی خود، دو فیلم را در مقام کارگردانی دارد. هنوز معلوم نیست تام هنکس به عنوان بازیگر هم در این درام دلهره‌آور آینده نگرانه بازی خواهد کرد یا خیر.

نظر شما