شناسهٔ خبر: 26997 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

محسن علی اکبری: دو فیلمم حذف شد، اعتراضی ندارم

عملکرد هیات انتخاب با رعایت هرگونه استاندارد های لازم بسیار قابل قبول بوده که باید فیلمسازان به نظر آنها احترام بگذارند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از تسنیم؛ محسن علی اکبری تهیه کننده سینما گفت: امسال هیات انتخاب فارغ از هر گونه رفاقت و تفکری آثار شرکت کننده در جشنواره را انتخاب کرده وتا به امروز از هر گونه استاندارد لازم نیز برخوردار بوده است.

وی افزود: من ۲  فیلم سینمایی را برای شرکت در جشنواره تهیه کرده ام یک فیلم اولی و دیگر در بخش مسابقه اصلی که هیچکدام انتخاب نشدند اما به هیچ وجه از این موضوع ناراحت نیستم زیرا وقتی ما به همکاران و دست اندرکاران و مدیران فرهنگی مان اعتماد می کنیم بایدبه انتخاب و عقیده آنها احترام بگذاریم و سر تعظیم فرود بیاوریم.

تهیه کننده فیلم سینمایی"استرداد" ادامه داد: با مخالفت کردن و جنجال به پا کردن با هیات انتخاب مشکلی حل نمی شود باید بزرگ شویم زیرا گاهی شکست و گاهی پیروزی است باید از هر اتفاقی تجربه بدست آوریم برای رسیدن به پیروزی اما در نهایت معتقدم باید به نظر داوران احترام بگذاریم تک تک داوران عزیز اند و نظرشان محترم است.

این تهیه کننده اظهار داشت: بالا بردن استاندارد ها و نقاط مثبت جشنواره فیلم فجر در کل بالا بردن سطح استاندارد فیلمسازی در ایران است که این موضوع هم و غم دبیر جشنواره و هیات انتخاب است که احساس می کنم امسال درحال برگزاری جشنواره استاندارد هستم که تا به امروز همه چیز در جای خود قرار گرفته است.

نظر شما