شناسهٔ خبر: 27089 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

21 دی ماه آخرین زمان برای تصمیم‌گیری وضعیت فنی فیلم‌های منتخب فجر

مدیر پشتیبانی فنی و آماده سازی سی و سومین جشنواره فیلم فجر اعلام کرد: 21 دی ماه آخرین زمان برای تصمیم گیری درمورد فیلم هایی است که در زمان مقرر نسخه DCP خود را به دبیرخانه تحویل نداده باشند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از فارس؛ عزت الله علیزاده با اعلام این خبر گفت: روز 21 دی ماه، آخرین زمان برای تصمیم گیری در خصوص وضعیت فنی فیلم‌هایی است که نسخه DCP  خود را در زمان مقرر به دبیرخانه تحویل نداده اند و در صورت آماده نبودن فیلم ها نسبت به انتخاب فیلم‌های جایگزین اقدام می شود.

 وی خاطرنشان کرد: با توجه به زمان بندی برنامه های بخش پشتیبانی فنی و آماده سازی و با هدف حفظ حقوق مردم به عنوان صاحبان اصلی جشنواره و همچنین عدم ایجاد اختلال در جدول برنامه روزانه نمایش فیلم ها، از صاحبان آثار پذیرفته شده در جشنواره تقاضا می کنیم حداکثر تا روز جمعه (19 دی ماه) نسبت به تحویل نسخه نهایی فیلم های خود اقدام کنند تا مراحل دیگر با کیفیت و دقت بیشتری پیگیری شود.

علیزاده همچنین با تبریک به تهیه کنندگان آثار راه یافته به بخش های مسابقه سودای سیمرغ، نگاه نو، هنر و تجربه و مستند، و با توجه به زمان بندی به موقع دبیرخانه برای اعلام فهرست فیلم های منتخب افزود: نظر به هماهنگی های صورت گرفته با مراکز خدمات فنی و همکاری صمیمانه این مراکز با صاحبان آثار جهت برقراری نظم مطلوب در روند نمایش روزانه فیلم ها نسبت به جایگزینی فیلم هایی که نمی توانند در زمان یاد شده نسخه نهایی خود را تحویل دهند با فیلم هایی که در لیست رزرو قرار دارند تمهیدات لازم را بیندیشند.

مدیر پشتیبانی فنی و آماده سازی جشنواره همچنین با تاکید بر اینکه به مراکز خدمات فنی و لابراتواری توصیه شده تا سفارشات را در اندازه ظرفیت و توان سرویس دهی خود پذیرفته و از پذیرش سفارش مازاد ظرفیت خودداری کنند افزود: بخش پشتیبانی فنی آماده است تا هماهنگی لازم را برای تحویل آثار به مراکزی که دارای ظرفیت سرویس دهی خالی هستند انجام دهد.

بر پایه این گزارش علیزاده از مدیران و صاحبان سینماهای شرکت کننده در جشنواره نیز درخواست کرد تا در اسرع وقت نسبت به انعقاد قرارداد پشتیبانی فنی با سازندگان تجهیزات نمایش اقدام و مستندات مربوطه را به جشنواره ارسال کنند. وی همچنین به سازندگان سرورهای نصب شده در سالن های سینماهای منتخب جشنواره نیز تاکید کرد آخرین اطلاعات فنی سرورها را به مراکز خدمات فنی و لابراتوری فیلم ها برای انجام فرآیند تهیهKDM  (قفل اجازه نمایش فیلم به دستگاه نمایش) اعلام کنند.

مدیر پشتیبانی فنی و آماده سازی سی و سومین جشنواره فیلم فجر با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته و فعالیت های انجام شده اظهار امیدواری کرد: در جشنواره امسال دغدغه های فیلمسازان شرکت کننده در زمینه مسائل فنی و کیفی نمایش فیلم هایشان به ویژه در کاخ جشنواره به حداقل برسد.

نظر شما