شناسهٔ خبر: 27182 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

خرید جدید وزارت ارشاد از ناشران

وزارت ارشاد ۲۳۷ عنوان کتاب تازه ناشران را در شمارگان ۴۹ هزار و ۷۰۰ نسخه خریداری کرد، بیشترین شمارگان کتب انتخاب شده مربوط به دو اثر از یک ناشر (فصل پنجم) با عناوین «حيدرانه» و «سادات ببخشند ...» است.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ هیئت انتخاب و خرید کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز ۲۰ دیماه مصوبات جلسه پانصد و بیست و هفتم خود را منتشر کرد که طی آن با خرید ۲۳۷ عنوان کتاب تازه از ناشران در شمارگان ۴۹ هزار و ۷۰۰ نسخه موافقت شده است.

این جلسه با حضور اعضای هیئت انتخاب و خرید كتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شامل علی‌اصغر محمدخانی، حمیدرضا ارباب سلیمانی، محمدكاظم شمس، محمدعلی مهدوی‌راد، علی شجاعی‌صائین، علی‌اصغر سیدآبادی، مصطفی امیدی و علی اوجبی برگزار شد و اعتبار کتب مصوب در آن هم تا ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ است البته برای خرید این کتاب‌ها، ناشران نیازی به مكاتبه یا مراجعه حضوری به هیئت مذکور ندارند.

بر اساس این گزارش، بیشترین شمارگان کتب انتخاب شده در این فهرست ۸۰۰ نسخه و مربوط به دو کتاب «حيدرانه» اثر قاسم صرافان و «سادات ببخشند ...» اثر احمد علوی هر دو از انتشارات فصل پنجم و هر دو با بهای ۷۵۰۰ تومان است. کمترین شمارگان کتاب‌های انتخاب شده در این فهرست هم ۵۰ نسخه است.

نظر شما