شناسهٔ خبر: 27183 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

شهرداد روحانی در تهران کنسرت می‌گذارد

شهرداد روحانی نوازنده و آهنگساز برای برگزاری یک کنسرت دو روزه در آینده نزدیک به تهران می‌آید.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛حمید اسفندیاری تهیه کننده و ناشر آثار شهرداد روحانی در ایران گفت: این کنسرت طی روزهای دوم و سوم بهمن ماه امسال با تهیه کنندگی موسسه فرهنگی هنری آوای مهربانی و حضور نوازندگان مطرح ارکستر سمفونیک تهران به رهبری ارکستر شهرداد روحانی برگزار می شود.

وی ادامه داد: این کنسرت از دو بخش تشکیل شده که بخش اول آن مربوط به اجرای آثار زهی با حضور ارکستری 45 نفره و بخش دوم نیز به اجرای آثار موسیقی فیلم هایی که استاد روحانی تجربه اجرای آن را داشت با حضور ارکستر 60 نفره برای علاقه مندان موسیقی اجرا خواهد شد و تصور می کنم با توجه به توانایی های شهرداد روحانی و حضور یک ارکستر کاملا حرفه ای، مخاطبان شاهد کنسرتی خوب و با کیفیت خواهند بود.

شهرداد روحانی

مدیر موسسه آوای باربد گفت: طبق برنامه ریزی هایی که انجام گرفته شهرداد روحانی فردا یا پس فردا به تهران می آید و احتمالا تمرین‌ها نیز به زودی با حضور وی آغاز خواهد شد و طی روزهای آینده نشست خبری را با حضور وی در تهران برگزار می کنیم تا مخاطبان از جزییات کنسرت اطلاع بیشتری داشته باشند.

شهرداد روحانی قرار بود 24 و 25 مرداد ماه سال گذشته سوئیت سمفونی خلیج فارس را در مرکز همایش های برج میلاد اجرا کند که این کنسرت به دلیل برخی از مشکلات لغو شد

    نظر شما