شناسهٔ خبر: 27240 - سرویس خبر
نسخه قابل چاپ

پاسخ دبیر جشنواره فیلم فجر به خبرنگار فرهنگ امروز: از تعداد فیلم های انتخاب شده در دوره های بعد کاسته می‌شود

صبح امروز نشست خبری سی ‌و سومین جشنواره فیلم فجر در هتل انقلاب تهران با حضور علیرضا رضاداد، دبیر جشنواره فیلم فجر و احد میکائیل‌زاده مدیر روابط عمومی فیلم فجر و اهالی رسانه ها برگزار شد.

فرهنگ امروز/ سارا فرجی : علیرضا رضاداد درابتدای نشست، گزارشی از عملکرد این دوره از جشنواره و مقایسه آن با دوره‌های قبلی ازائه داد و سپس در بخش پایانی به پرسش‌های اهالی رسانه پاسخ داد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار فرهنگ امروز مبنی براینکه، ایوبی در اختتامیه جشنواره فیلم عمار از تلاش برای نمایش فیلم‌هایی که به جشنواره راه نیافتند سخن گفته بود، ولی چرا این تلاش و مدیریت درباره فیلم‌های فعلی اتفاق نمی‌افتد که در جشنواره دیده بشوند توضیح داد: علت راه‌نیافتن برخی از فیلم ها به جشنواره فیلم فجر برخی از محدودیت‌ها از جمله تعداد آثار است که اتفاقا در تلاشیم این تعداد را در دوره های آتی کمتر کنیم و این عدد را از 22 فیلم، به 15-16 فیلم برسانیم.

رضاداد در پاسخ به اینکه پس بحث نظارت وممیزی چه می شود پاسخ داد: نظارت و ممیزی هم جزو محدودیت‌ها حساب می‌شود و مجموع همه اینهاست که باعث می شود تعدادی از فیلم ها به جشنواره راه پیدا کنند و برخی راه پیدا نکنند.

وی همچنین ادامه داد: افرادی مثل آقای صمدی و الوند که فیلم هایشان پذیرفته نشده است با این مسئله خیلی عادی‌تر و راحت تر برخورد کرده اند تا ما که امروز اینجا نشستیم و درباره آن فیلم ها بحث می‌کنیم.بنابراین همه باید تلاش کنیم که جشنواره فیلم فجر کار خود را با آرامش آغاز کند و ادامه دهد.

نظر شما