شناسهٔ خبر: 27311 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«پائیز»، برهانی مرند زمستان اجرا می‌َشود

نادر برهانی‌مرند نمایش «پاییز» را با حضور، امیرجعفری‌، نوید محمدزاده، ناهید مسلمی‌، ستاره پسیانی، بهرام افشاری و ... در تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه می‌برد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل  از فارس؛ نادر برهانی مرند با اعلام این مطلب اظهار داشت: پس از جشنواره فجر، «پاییز» را در سالن استاد ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر اجرا می‌کنم.

او در این‌باره یادآوری کرد: قرار بود امسال نمایش‌های «پاییز» و «زمستان» را در دو سانس جدا و پشت سرهم اجرا کنم که در واقع «زمستان» ادامه داستان «پاییز» بود، اما به دلیل شرایط و مشکلات جسمانی که برایم پیش آمد نتوانستم «زمستان» را تا این لحظه تمام کنم‌.

 این نمایشنامه‌نویس اضافه کرد: نمایش «زمستان» قصه جدید خانواده «پاییز» پس از 10 سال بود که با توجه به شرایط و تغییرات در همان نمایش قدیمی اعمال کردم و احتمالا نمایش کامل «زمستان» را به صورت کتاب منتشر خواهم کرد.

برهانی‌مرند ادامه داد: تا کنون حضور امیر جعفری‌، ناهید مسلمی‌، ستاره پسیانی، نوید محمدزاده و بهرام افشاری در این نمایش قطعی شده و هماهنگی‌هایی هم با حمیدرضا آذرنگ در حال انجام است تا اگر بتواند وقتش را با توجه به سریال‌هایی که در حال اجرا دارد هماهنگ و او نیز در این نمایش بازی کند.

 بنا بر این گزارش ، نادر برهانی‌مرند حدود 10 سال پیش برای اولین‌بار نمایش «پاییز» را اجرا کرد و قصد داشت امسال این نمایش را با همان شکل قبلی همانند یک فلاش‌بک به گذشته اجرا کند. پیش فروش این نمایش به زودی در سایت تماشاخانه ایرانشهر به آدرس www.tamashkhaneh.ir  آغاز خواهد شد.

نظر شما