شناسهٔ خبر: 27431 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

فرصتی که «قندون جهیزیه» از تماشاگران گرفت

کارگردان «قندون جهیزیه» معتقدست بیرون ماندن این فیلم از سی و سومین جشنواره فجر موجب شد تماشاگران از دیدن فیلمی که به زعم وی بمب و دینامیت جشنواره بود، محروم بمانند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل ازمهر؛ علی ملاقلی پور کارگردان جوان که نخستین تجربه فیلمسازی بلندش به نام «قندون جهیزیه» از حضور در سی و سومین جشنواره فجر بازماند درباره اکران عمومی این فیلم گفت: بیرون ماندن فیلم «قندون جهیزیه» از رقابت سی و سومین جشنواره فیلم فجر فقط به این معنا نیست که فیلم از جشنواره بیرون مانده است بلکه تماشاگران جشنواره هم از دیدن فیلمی که به زعم من دینامیت اکران در سال آینده است، محروم شده اند.

وی تاکید کرد که این فیلم می توانست بمب و دینامیت جشنواره باشد ولی متاسفانه با برگزیده نشدن «قندون جهیزیه» این فرصت هم از جشنواره و هم از تماشاگران گرفته شد.

ملاقلی‌پور ابراز اطمینان کرد که فیلم در اکران عمومی یکی از پرفروش‌ترین سال آینده خواهد بود.

لوگوی فیلم قندون جهیزیه

کارگردان فیلم «قندون جهیزیه» با اشاره به مراحل آماده سازی نخستین تجربه سینمایی خود گفت: در حال تصحیح رنگ فیلم هستیم و پس از تصحیح رنگ در اولین فرصت برای اکران اقدام می‌کنیم.

ملاقلی پور درباره اولین نوبت اکران این فیلم سینمایی بیان کرد: ترافیک فیلم های پشت اکران بالا است و مطمئن هستم که قبل از پایان سال اکران نخواهد شد و اکران نورزوی هم که به جوانان سینما نمی رسد بنابراین باید به اواخر اردیبهشت سال آینده فکر کرد.

نظر شما