شناسهٔ خبر: 27529 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

همکاری دوباره افلک و فینچر در بازسازی فیلمی از هیچکاک

بن افلک و دیوید فینچر پس از فیلم موفق «دختر گمشده» در همکاری تازه خود،درام دلهره آور «بیگانگان در ترن» آلفرد هیچکاک را دوباره سازی می‌کنند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از فارس؛ این همکاری مشترک تازه با نام کوتاه «بیگانگان» جلوی دوربین خواهد رفت.در قصه نسخه تازه،افلک در نقش یک ستاره سینما ظاهر می شود که درگیر رقابت های اسکاری است و برای بازی در یک فیلم،نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد شده است.

زندگی این بازیگر پس از ملاقات با یک ثروتمند غریبه لس آنجلسی دگرگون می شود.درخواست عجیب این ثروتمند از بازیگر سرشناس،چرخش بزرگی در قصه فیلم ایجاد می‌کند. فیلمنامه اقتباسی «بیگانگان» را گیلیان فلین با هم کاری دیوید فینچر می نویسد.

فیلم نامه نسخه اصلی،براساس داستان نوول پاتریشیا های اسمیت نوشته شد. فینچر می‌گوید: نسخه دوباره سازی شده او،اقتباسی وفادارانه از فیلم کلاسیک آلفرد هیچکاک نیست و انعکاسی از دنیا و شرایط امروزی خواهد بود. فیلم هیچکاک در سال 1951 به نمایش عمومی درآمد و با استقبال منتقدان و تماشاگران سینما روبرو شد.تا به حال،چند بار این فیلم توسط فیلمسازان کشورهای مختلف جهان،دوباره سازی شده است.

کمپانی برادران وانر تولید «بیگانگان» را به عهده دارد و آن را با هزینه‌ای 80 میلیون دلاری تهیه خواهد کرد. دیوید فینچر و بن افلک سال گذشته میلادی «دختر گمشده» را با هم کار کردند.این فیلم هم فروش بالایی در جدول گیشه نمایش سینماها کرد و هم با نقدهای مثبت منتقدان روبرو شد.

نظر شما