شناسهٔ خبر: 27534 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

هنوز مکان برگزاری نمایشگاه کتاب مشخص نشده است

هنوز با مدیریت مصلای امام خمینی برای برگزاری بیست و هشتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران قراردادی منعقد نشده تا جزئیات دقیق‌تری از فضا و دیگر موارد اعلام شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از فارس؛ جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه کتاب هفته گذشته نیز طبق روال هر هفته برگزار شد. اما موضوع مورد اشاره اینکه هنوز با مدیریت مصلای امام خمینی برای برگزاری بیست و هشتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران قراردادی منعقد نشده تا جزئیات دقیق‌تری از فضا و دیگر موارد اعلام شود.

 بر این اساس، با توجه به کسر بودجه افزایش اجاره بها قطعی خواهد بود اما تعیین میزان آن و اخذ اجاره بر عهده تشکل‌های نشر خواهد بود.

 در این جلسه اتحادیه ناشران و کتاب‌فروشان پیشنهاد داد تا با همکاری سایر تشکل‌های نشر مدیریت واحد، یکپارچه و حداکثری نمایشگاه را بر عهده گیرد.

 فضای در اختیار نمایشگاه بیست و هشتم احتمالا همانند سال گذشته خواهد بود کما اینکه بخشی از رواق‌های مصلا برای سال آتی آماده خواهد شد و احتمال اینکه برخی بخش‌ها با جا به جایی همراه باشد وجود دارد، از این رو برای بررسی و کارشناسی و تصمیم گیری برای برخی موارد شورای سیاستگذاری با تشکل‌های نشر و موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی طی هفته جاری برای میزان اجاره بهای غرفه‌ها در بخش‌های مختلف جلسه خواهد داشت

نظر شما