شناسهٔ خبر: 27541 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

فراخوان چهارمین جشنواره مد و لباس فجر منتشر شد

دبیرخانه چهارمین جشنواره مد و لباس فجر، فراخوان چهارمین دوره این رویداد بزرگ هنری را در 9 بخش تخصصی منتشر کرد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛  فراخوان چهارمین دوره این رویداد بزرگ هنری را در 9 بخش  تخصصی منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس، این جشنواره در 9 بخش مسابقه شامل (لباس بانوان، آقایان، کودکان، نوجوانان، بخش طراحی زنده لباس، کیف و کفش و طراحی پارچه)، بخش علمی و دانشگاهی شامل (بخش رقابتی عملی و علمی، دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، بخش آموزشگاه های فنی و حرفه ای ) بخش فرهنگی و هنری شامل (رقابتی، غیر رقابتی، فیلم و تاتر) بخش موسسات هنری مد و لباس، بخش صنعت و فناوری های نوین، بخش سازمان ها، اتحادیه ها وانجمن ها، استان ها و اقوام، عرضه محصولات کاربردی اسلامی ایرانی و بین الملل برگزار می شود.

در بخش ابتدایی این فراخوان آمده: با عنایت به الطاف الهی و در آستانه سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و به منظور تحقق منویات مقام معظم رهبری در ارائه سبک زندگی اسلامی و ایرانی بنیاد ملی مد و لباس با مشارکت وهمکاری هنرمندان وفعالان ودست اندرکاران عرصه طراحی وتولید پوشاک، وبامساعدت ویژه کارگروه ساماندهی مد و لباس چهارمین جشنواره بین المللی مد ولباس فجر را در نیمه اول اسفندماه ۱۳۹۳ برگزار می کند.

در این فراخوان آمده : شرکت در جشنواره مد و لباس فجر بر اساس بخش های مختلف، برای تمام طراحان، تولید کنندگان، عرضه کنندگان و فرهیختگان حوزه مد و لباس کشور آزاد بوده و متقاضیان می بایست با مراجعه به سایت و یا مراجعه حضوری به دبیرخانه جشنواره و با طی مراحل اقدام به ثبت نام کنند.

از سوی دیگر در این دوره حوزه های تازه ای چون کیف و کفش و طراحی پارچه و طراحی زنده در بخش مسابقه، فیلم وتاتر در بخش فرهنگی و هنری و همچنین رقابت کتاب ها  در بخش علمی و دانشگاهی به جشنواره افزوده شده است.

همچنین بر اساس مقررات جشنواره هر طراح می تواند حداکثر با ارایه ۱۰ اثربدون تکرار رنگ وسایز در هر بخش جشنواره شرکت کرده و از هر هنرمند حداکثر۳ طرح به هریک ازبخش های مسابقه راه پیدا خواهد کرد.

در این فراخوان همچنین به تفصیل برنامه های کارگاه ها و نشست های جشنواره با موضوع های مشخص اعلام شده است. نیز دبیرخانه جشنواره ملاک ها و شاخصه های داوری ها را به شکل کامل در هر بخش منتشر کرده است.

طراحان و هنرمندان می توانند برای ثبت نام و دریافت فراخوان کامل جشنواره و فرم ثبت نام به سایت  http://www.iranmode.comبه عنوان پورتال اختصاصی بنیاد ملی مد و لباس مراجعه کنند.

این در حالی است که مرحله ارسال آثار بخش مسابقه بر روی کاغذ، مقوا و یا لوح فشرده 10 بهمن ماه به پایان می رسد.

چهارمین جشنواره مد و لباس فجر 5 تا 11 اسفند ماه در تهران برگزار می شود.

نظر شما