شناسهٔ خبر: 27630 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تخفیف دانشجویی هنوز در جشنواره تئاتر فجر لحاظ نشده است

سامانه پیش‌فروش اینترنتی بلیت آثار سی و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از روز یکشنبه 27 دی‌ آغاز به کار کرده ولی هنوز تخفیف دانشجویی برای خرید بلیت، لحاظ نشده است.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ روز شنبه 27 دی‌ماه مشاور عالی دبیر سی و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر نوید لحاظ کردن تخفیف دانشجویی برای خرید بلیت آثار حاضر در این دوره از جشنواره را داده بود اما با وجود اینکه پیش‌فروش بلیت آثار جشنواره سی و سوم تئاتر فجر از طریق سایت «ایران‌کنسرت» آغاز و طبق اخبار ارسالی از سوی روابط عمومی جشنواره بلیت 3 اثر نمایشی تمام شده است، هنوز تخفیف دانشجویی در سایت فروش بلیت لحاظ نشده است.

تخفیف دانشجویی از جمله نکاتی است که در اکثر دوره‌های برگزاری جشنواره تئاتر فجر در نظر گرفته می‌شد تا امکان خرید بلیت آثار نمایشی سهل تر برای دانشجویان فراهم شود.  بلیت آثار نمایشی جشنواره که در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر و سالن‌های ناظرزاده و سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌روند، 20 هزار تومان است.
نرخ بلیت نمایش‌هایی که در سالن چهارسوی تئاتر شهر و تالار حافظ بنیاد رودکی اجرا می‌شوند نیز 15 هزار تومان است. بهای بلیت آثار نمایشی تماشاخانه سنگلج، تالار هنر، سالن باران، تماشاخانه مهر و سالن انتظامی خانه هنرمندان ایران هم 10 هزار تومان است.
سی و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با دبیری اردشیر صالح‌پور از 1 تا 12 بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

نظر شما