شناسهٔ خبر: 27633 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

رئیس سازمان دانشجویان: نگران بودجه صندوق رفاه هستیم

رئیس سازمان امور دانشجویان با بیان اینکه بودجه سازمان امور دانشجویان مشخص شده است، افزود: بودجه مشخص شده است امیدورایم مجلس هم کمک و تصویب کند، کلا در حوزه بودجه ای فقط نگران بودجه صندوق رفاه هستیم.

erfan khoshkhoo (11 of 18)-4.jpgبه گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایسنا؛ مجتبی صدیقی درمورد میزان وام هایی که به دانشجویان ارائه می‌شود اظهار کرد: مقداری افزایش بودجه برای وام‌ها در نظر گرفته شده است، اما افزایش ها در حدی نیست که بتوانیم سال آینده قادر باشیم تحولی در حوزه صندوق ایجاد کنیم.

وی به وام دانشجویان دکترا اشاره کرد و افزود: تمرکز ما بیشتر روی وام دانشجویان دکترا است. امیدواریم سال آینده طوری به ما کمک شود که بتوانیم این موضع را با قدرت دنبال کنیم. در واقع سرانه و پوشش سال آینده به میزان سال گذشته خواهد بود ولی برای افزایش تعداد افرادی که وام به آن ها ارائه می شود با مشکلات بودجه ای مواجه هستیم.

رئیس سازمان امور دانشجویان در ادامه درمورد بیمه دانشجویان گفت: بیمه دانشجویان هر سال تمدید می‌شود، اما هنوز دانشجویانی هستند که هنوز تحت پوشش بیمه قرار نگرفته اند، دلیل این امر این نیست که بیمه به دانشجویان ارائه نمی شود، باید گفت با وجود اینکه امکان بیمه شدن برای همه دانشجویان وجود دارد اما هنوز برخی از دانشجویان برای این منظور مراجعه نکرده‌اند به همین دلیل نمی توان گفت همه دانشجویان تحت پوشش بیمه قرار دارند.من فکر می کنم در این مورد باید تبلیغ بیشتری برای دانشجویان صورت گیرد.

دکتر صدیقی در پایان درمورد تغییرات اخیر سازمان نیز اظهار کرد: مدیرکل بورس سازمان امور دانشجویان استعفا داده و جایگزین دکتر غلامی این هفته معرفی خواهد شد.اما من خبری مبنی بر اینکه دکتر امید وارد سازمان می شوند را تایید نمی کنم.

نظر شما