شناسهٔ خبر: 27715 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

کمال تبریزی در «یک فیلم، یک سلام»: طعم شیرین خیال تمام مخیله من است

کارگردان سریال ابله گفت: فیلم «طعم شیرین خیال» تمام مخیله من است از آنچه که دوست دارم.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایرنا، آخرین فیلم ویژه برنامه 'یک فیلم، یک سلام' عصر دیروز دوشنبه ۲۹ دی ماه به فیلم 'طعم شیرین خیال' به کارگردانی کمال تبریزی اختصاص داشت که با حضور وی و نازنین بیاتی بازیگر، همچنین محمدعلی حسین نژاد، تهیه کننده این فیلم برگزار شد.

در ابتدای این نشست کمال تبریزی درباره ساخت این فیلم گفت: تماشاگران با دیدن این فیلم آنچه در مخیله من می گذرد را تا حدود زیادی متوجه خواهند شد.

وی افزود: ما تلاش کرده ایم در این فیلم مردم را نسبت به محیط اطراف خود بیش از بیش آگاه کنیم تا به طبیعت و سلامتی خود احترام بیشتری بگذارند.

در ادامه این نشست، حسین نژاد با اشاره به اینکه طرح اولیه فیلم نامه از خودم بود، گفت: بعد از اضافه شدن تبریزی به عنوان کارگردان به این پروژه، فیلنامه را یک سال دیگر مورد مطالعه و بررسی قرار دادیم.

این تهیه کننده افزود: برای ساخت این اثر با کارگردان های بسیاری صحبت کردیم و نهایتا احساس کردیم هیچ فردی بهتر از تبریزی برای این فیلم نیست.

وی درباره بازی نازنین بیاتی در این فیلم نیز گفت: وی بازیگر اصلی فیلم است که داستان هم از زبان او روایت می شود و برای انتخاب خانم بیاتی هم بیش از ۱۰ گزینه را بررسی کردیم که نهایتاً احساس کردیم ایشان بهترین گزینه است.

حسین نژاد همچنین به شعار فیلم اشاره کرد و گفت: به تاسی از حافظ بزرگ، شعار فیلم را 'حدیث عشق با آن زبان که نشنیدی تا حالا' انتخاب کرده ایم.

بیاتی نیز در این نشست با اشاره به اینکه بازی در این فیلم برایم بسیار سخت و دشوار بود گفت: باید لهجه کرمانی را به همراه حس بازی ام در نقش و راویت فیلم جلوی دوربین همزمان اجرا می کردم.

وی افزود: این فیلم به دنبال آشتی مردم با طبیعت است و امیدوارم بتواند بر مردم تاثیر داشته باشد.

به گزارش ایرنا در ادامه این نشست آنونس فیلم پخش شد و توسط نازنین بیاتی از پوستر فیلم رونمایی شد.

فیلم سینمایی 'طعم شیرین خیال' یک طنز رومانتیک است که در آن شیرین (نازنین بیاتی) ماجرای آشنایی خود و خانواده خود با شخصی که قرار است به خواستگاری او بیاید (شهاب حسینی) را برای ما روایت می کند.

لوکیشن های فیلم تماماً در شهر و استان کرمان انتخاب و سعی شده در کنار نقل داستانی جذاب و سرگرم کننده به مقولات و مفاهیمی چون انرژی های پاک، تعامل سازنده و سالمِ انسان با طبیعت و محیط زیست و مصرف بهتر منابع طبیعی اشاره شود.

از جمله عوامل این فیلم می توان به نویسنده فیلمنامه: نغمه ثمینی، برنامه ریز: سیدجمال سید حاتمی، دستیار اول کارگردان: علی جودی، تهیه کننده: محمدعلی حسین نژاد، مشاور رسانه ای: علی زادمهر اشاره کرد.

در این فیلم بازیگرانی چون شهاب حسینی، نازنین بیاتی، نادر فلاح، پریوش نظریه، عیسی یوسفی پور، نازنین فراهانی، مهدی بجستانی به ایفای نقش می پردازند.

ویژه برنامه 'یک فیلم؛ یک سلام'، با هدف معرفی ۳۳ فیلم حاضر در بخش مسابقه سی و سومین جشنواره فیلم فجر از هفته گذشته در گالری پردیس سینمایی ملت آغاز و تا سه شنبه ۲۹ دی ماه جاری ادامه دارد.

سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر از ۱۲ تا ۲۲ بهمن در ۲۹ سالن سینمایی و برج میلاد برگزار می شود.
 

نظر شما