شناسهٔ خبر: 27756 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

فیلم‌های بخش خارج از مسابقه جشنواره مشخص شدند

«جزیره رنگین»به کارگردانی خسرو سینایی، «پدر آن دیگری» به کارگردانی یدالله صمدی، «این سیب هم برای تو» به کارگردانی سیروس الوند و «ابوزینب» ساخته علی غفاری در بخش فیلمهای خارج از مسابقه سی و سومین جشنواره فیلم فجر به نمایش در می‌آیند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از تسنیم؛ بنا به اعلام رسمی دبیرخانه  سی و سومین جشنواره فیلم فجر آثار بخش «خارج از مسابقه» این دوره از جشنواره اعلام شد.

فیلم‌های سینمایی «این سیب هم برای تو» به کارگردانی سیروس الوند، «جزیره رنگین» خسرو سینایی، «پدر آن دیگری» به کارگردانی یدالله صمدی و «ابوزینب» ساخته علی غفاری در بخش «خارج از مسابقه» سی‌وسومین جشنواره فیلم فجر به نمایش در می‌آیند.

خسرو سینایی قبل از اعلام اسامی فیلم‌های بخش «سودای سیمرغ» از حضور در این بخش کناره گیری کرد. همچنین سیروس الوند هم پس از مذاکره با دبیر جشنواره قبول کرد که فیلم سینمایی «این سیب هم برای تو» در بخش «خارج از مسابقه» به نمایش در بیاید.

فیلم سینمایی «ابوزینب» هم به دلیل اینکه برای اولین بار در سیزدهمین جشنواره فیلم مقاومت رونمایی و به نمایش در آمد؛ در سی و سومین جشنواره فیلم فجر در بخش «خارج از مسابقه» اکران می شود.

«پدر آن دیگری» هم با موافقت یداله صمدی کارگردان و تهیه کننده فیلم، در بخش خارج از مسابقه جشنواره فیلم فجر به نمایش در می آید.

نظر شما