شناسهٔ خبر: 27763 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

درخواست تهیه‌کننده «آوازهای سرزمین من» برای نمایش فیملش در بخش خارج از مسابقه فجر

امیر حسین تهیه‌کننده فیلم سینمایی «آوازهای سرزمین من» از ارائه درخواست به دبیر جشنواره فیلم فجر جهت نمایش این فیلم در بخشس خارج از مسابقه سی‌و‌سومین جشنواره فیلم فجر خبر داد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از فارس؛ امیرحسین شریفی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «آوازهای سرزمین من» ، درباره حضور این فیلم در سی و سومین جشنواره فیلم فجر گفت: فیلم «آوازهای سرزمین من» تمامی مراحل فنی خود را به پایان رسانده و آماده نمایش است و ما توقعمان از دبیرخانه جشنواره فیلم فجر این بود که چون «آوازهای سرزمین من» فیلم روز است و به تحرکات داعش و تکفیری‌های منطقه می‌پردازد حداقل در بخش خارج از مسابقه سی و سومین جشنواره فیلم فجر به نمایش دربیاید.

وی گفت: اعضای محترم هیأت انتخاب نسخه 120 دقیقه‌ای «آوازهای سرزمین من» را بدون زیرنویس و با زبان عربی مشاهده کرده بودند اما این فیلم در حال حاضر به 92 دقیقه کاهش پیدا کرده و فیلم با زیرنویس فارسی آماده نمایش است.

این تهیه‌کننده پیشکسوت سینما با درخواست از وزیر ارشاد تصریح کرد: ما از وزیر محترم ارشاد و مسئولین دبیرخانه تقاضا داریم تا حداقل فیلم سینمایی «آوازهای سرزمین من» در بخش خارج از مسابقه برای اهالی رسانه در برج میلاد به نمایش دربیاید و توسط اهالی رسانه و منتقدان مورد قضاوت قرار گیرد.

شریفی تأکید کرد: «آوازهای سرزمین من» یک اثر ارزشی و محتوایی است که ما نیز این روزها برای جنبش مقاومت بر علیه تکفیری‌ها شاهد شهادت جمعی از نیروهای مقاومت و پاسداران کشورمان هستیم و من دوست دارم در حال و هوای این روزها آواز سرزمین من در بخش خارج از مسابقه سی و سومین جشنواره فیلم فجر به نمایش دربیاید.

وی عنوان کرد: ما دوست داریم زحمات گروه تولید فیلم «آوازهای سرزمین من» که از جانشان مایه گذاشتند و با وقوع حوادث اخیر در لبنان و سوریه به فیلمبرداری پرداختند در جشنواره فیلم فجر دیده شود.

شریفی افزود: من درخواست خودم را برای نمایش «آوازهای سرزمین من» در بخش خارج از مسابقه سی و سومین جشنواره فیلم فجر به دبیرخانه این جشنواره به صورت کتبی ارسال کردم و انشاء‌الله با تأیید آقای رضاداد دبیر محترم جشنواره و دبیرخانه جشنواره فیلم فجر نسخه نهایی این فیلم (DCP) را تقدیم دفتر جشنواره خواهیم کرد.

نظر شما