شناسهٔ خبر: 27823 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تازه‌های «مینوی خرد» در 6 ماه نخست امسال

بررسی‌ از میان اطلاعات 6 جلد کتابشناسی ماه، نشان می‌دهد که انتشارات «مینوی خرد» در نیمه نخست سال 93 (از فروردین تا پایان شهریور)، تعداد 9 کتاب منتشر کرده که 5 کتاب آن در حوزه اندیشه بوده است.

 تازه‌های «مینوی خرد» در 6 ماه نخست امسال/ از «کاوش در مبانی اخلاق» تا «جنبش پديدارشناسي»

 

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از  ایبنا؛ اطلاعات استخراج شده از 6 جلد کتابشناسی ماه که از سوی خانه کتاب تهیه شده، حاکی از آن است که انتشارات «مینوی خرد» در 6 ماهه نخست امسال، 5 عنوان کتاب در حوزه اندیشه منتشر کرده است.
 
تعداد این کتاب‌ها در اردیبهشت ماه 3 اثر و در مردادماه 2 اثر بوده است. «کاوش در مبانی اخلاق» نوشته دیوید هیوم به ترجمه مرتضی مردیها؛ «مسائل اساسی پدیدارشناسی» نوشته مارتین هایدگر به ترجمه پرویز ضیاء‌شهابی و « آيا دموكراسي در آمريكا ممكن است؟» نوشته رونالد دوركين به ترجمه محمود حبيبي و خشايار ديهيمی عناوین آثاری است که در ماه اردیبهشت توسط مینوی خرد منتشر شده است.
 
همچنین این انتشارات در ماه مرداد مجموعه دو جلدی «جنبش پديدارشناسي: درآمدي تاريخي» نوشته هربرت اسپيگلبرگ به ترجمه مسعود عليا را منتشر کرده است. انتشارات «مینوی خرد» از سال 1384 فعالیت خود را آغاز  و تا کنون بیش از 40 عنوان کتاب منتشر کرده است. مدیر مسئول این انتشارات پروانه شعبانی صمغ‌آبادی است.

 

نظر شما