شناسهٔ خبر: 27837 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

کنسرت آلبوم جدید احسان خواجه امیری برگزار می‌شود

احسان خواجه امیری که به تازگی آلبوم تازه‌اش با عنوان «پاییز، تنهایی» منتشر شده، نهم و دهم اسفندماه در تالار وزارت کشور به روی صحنه می‌رود و قطعات آلبوم تازه‌اش را اجرا می‌کند

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از فارس؛ آلبوم«پائیز، تنهایی» 12 قطعه دارد که «تنهایی»، «پاییز»، «عشق»، «هراس»، «عاشقم، «حس»، «دیونگی»، «ساده»، «چشمو میبندم»، «درد»، «گذشته ها» و «تاوان» عنوان آهنگ‌های این آلبوم هستند.

در این آلبوم علیرضا کهن دیری، هومن نامداری، سعید زمانی، معین راهبر، بهروز علیاری، مهرداد نصرتی و آرون حسینی در ساخت ملودی و تنظیم قطعات همکاری کرده‌اند. همچنین ترانه‌های آلبوم جدید خواجه امیری توسط هنرمندانی چون زهرا عاملی و حسین غیاثی سروده شده‌اند.

 احسان خواجه‌امیری پیش از این آلبوم‌های «من و بابا» (1380)، «برای اولین بار» (1384)، «سلام آخر» (1386)، «فصل تازه» (1387)، «یه خاطره از فردا» (1389) و «عاشقانه‌ها» (1391) را منشر کرده بود. بر اساس این گزارش، احسان خواجه امیری که به تازگی آلبوم تازه‌اش با عنوان «پاییز تنهایی» منتشر شده، نهم و دهم اسفندماه در تالار وزارت کشور به روی صحنه می‌رود و قطعات آلبوم تازه‌اش را اجرا می‌کند.

احسان خواجه امیری که به تازگی آلبوم تازه‌اش با عنوان «پاییز تنهایی» منتشر شده، نهم و دهم اسفندماه در تالار وزارت کشور به روی صحنه می‌رود و قطعات آلبوم تازه‌اش را اجرا می‌کند. 

نظر شما