شناسهٔ خبر: 27862 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

جدول اجراهای سی امین جشنواره موسیقی فجر

جدول اجراهای سی امین جشنواره بین المللی موسیقی فجر به صورت رسمی منتشر شد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایرنا، در سی امین جشنواره موسیقی فجر، 119 گروه در قالب گروه نوازی و تکنوازی در دو بخش رقابتی و جنبی روی صحنه خواهند رفت.

در بخش رقابتی در شاخه موسیقی کلاسیک ایرانی، 10 گروه، در بخش موسیقی کلاسیک غیرایرانی 6 گروه و در بخش آواز جمعی 8 گروه به اجرا می پردازند.

به گزارش جشنواره موسیقی، بخش جنبی جشنواره نیز در شاخه های بین الملل، پاپ، نواحی، موسیقی ایرانی، بانوان، نسلی دیگر، استعدادهای درخشان و کودک برگزار می شود به طوری که 10 گروه و تکنواز در شاخه بین الملل، 13 گروه در پاپ، 8 گروه در موسیقی نواحی، 7 گروه در شاخه بانوان، 13 نوازنده و گروه در شاخه نسلی دیگر، 24 گروه و نوازنده در استعدادهای درخشان، 3 گروه در موسیقی کودک و نوجوان، 16 گروه نیز در بخش جنبی و خارج از این بخش بندی ها روی صحنه می روند.



*** بلیت اجراهای سی امین جشنواره بین المللی موسیقی فجر از فردا پنج شنبه 2 بهمن ماه ساعت 8 صبح در سایت ایران کنسرت آغاز می شود.

به گزارش ستاد خبری سی امین جشنواره بین المللی موسیقی فجر، بلیت های این دوره از جشنواره به صورت گیشه ای و اینترنتی قابل فروش است.

بر این اساس فروش بلیت ها از فردا پنج شنبه 2 بهمن ماه از طریق سایت www.iranconcert.com و تمامی مراکز معتبر فروش بلیت آغاز می شود.

سی امین جشنواره بین المللی موسیقی فجر 24 بهمن تا یکم اسفند به دبیری حسن ریاحی در تهران برگزار می شود.

نظر شما