شناسهٔ خبر: 27896 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری نشست‌های «انقلاب اسلامی از نگاه نظریه‌پردازان غربی»

به همت گروه تاریخ و اندیشه معاصر مؤسسه امام خمینی(ره) سلسله نشست‌های علمی با موضوع «انقلاب اسلامی از نگاه نظریه پردازان غربی» برگزار می‌شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر، شش نشست علمی با موضوع «انقلاب اسلامی از نگاه نظریه پردازان غربی» شنبه شب‌ها بعد از نماز مغرب و عشا از 4 بهمن تا 9 اسفند 93 در سالن اندیشه مؤسسه امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

نشست اول: بررسی و نقد نظریه‌های غربی درباره انقلاب اسلامی با حضور و سخنرانی پروفسور رشید بن عیسی الجزایری شنبه 4 بهمن بعد از نماز مغرب و عشا در سالن اندیشه موسسه برگزار می‌شود.

نشست دوم: بررسی و نقد دیدگاه نیکی کدی درباره انقلاب اسلامی با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر مهدی ابوطالبی

نشست سوم: بررسی و نقد دیدگاه جان فورن درباره انقلاب اسلامی با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر ابوذر مظاهری

 

نشست چهارم: دغدغه‌های میشل فوکو درباره انقلاب اسلامی با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر رضا نرگسی

نشست پنجم: بررسی نقد و دیدگاه یرواندآبراهامیان درباره انقلاب اسلامی با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر عبدالرسول یعقوبی

نشست ششم: بررسی و نقد دیدگاه نظریه پردازان غربی درباره نقش مذهب در انقلاب اسلامی با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین ذبیح‌الله نعیمیان که روز شنبه 9 بهمن در سالن اندیشه موسسه برگزار خواهد شد.

گفتنی است این سلسله نشست‌های علمی شنبه ها بعد از نماز مغرب و عشا از چهارم بهمن ماه تا نهم اسفند ماه در سالن اندیشه مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) برگزار می‌گردد و به ثبت نام شدگان برای شرکت در این دوره گواهی شرکت در دوره اعطا خواهد شد. 

نظر شما