شناسهٔ خبر: 27906 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

وزارت علوم از 3 نماینده مجلس برای حضور در کمیته بورسیه ها دعوت نکرد

نماینده مجلس عضو کمیته بورسیه ها گفت: وزارت علوم هیچ دعوتی از نمایندگان معرفی شده توسط کمیسیون آموزش برای حضور در کمیته رسیدگی به اعتراض بورسیه ها نداشته است .

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ دکتر رضا صابری در خصوص جلسه بعدی کمیته بررسی بورسیه های وزارت علوم گفت: وزارت علوم تحقیقات وفناوری هیچ دعوتی از سه نماینده ای که کمیسیون آموزش برای حضور در این کمیته معرفی کرده، نداشته است .

وی ادامه داد: کمیته رسیدگی به اعتراض بورسیه ها هیچ دعوتی از ما سه نفر نماینده کمیسیون آموزش نداشته و همان اعضای سابق که دو نفر از آنها توسط دکتر نجفی (سرپرست سابق وزارت علوم) و یکی از آنها نیز توسط دکتر فرهادی وزیرعلوم معرفی شده بودند برای حضور دراین کمیته دعوت می شوند.

 وی در خصوص دلیل این مساله گفت: هنوز وزارت علوم دراین رابطه توضیحی نداده است و کمیسیون آموزش مجلس در حال پیگیری است ولی تاکنون نتیجه مشخص نداشه است .

به گزارش مهر، براساس نظر اعضای کمیسیون آموزش، نبویان، صابری و زارعی به عنوان نمایندگان این کمیسیون به کمیته بررسی اعتراضات بورسیه‌ها معرفی شدند که در جلسات کمیته بررسی اعتراضات بورسیه ها این سه نماینده کمیسیون آموزش نیز حضور یابند.

همچنین تعدادی از نمایندگان در نامه‌ای به وزیر علوم از وی خواستند تا زمان بررسی نهایی اعتراضات بورسیه‌های سال‌های گذشته از اجرای تصمیمات موردی در دانشگاه‌ها در مورد این بورسیه‌ها خودداری شود تا زمانی که اعتراضات به طور کامل بررسی شود. این درخواست درحالی از سوی نمایندگان مطرح شده است که وزارت علوم هیچ دعوتی از نمایندگان معرفی کننده مجلس برای حضور در جلسات کمیته رسیدگی به اعتراض بورسیه ها نداشته است.

نظر شما