شناسهٔ خبر: 27953 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

نشست تخصصی «کارتون- خون؛ نیرنگ - نفرت» برگزار می‌شود

«کارتون- خون؛ نیرنگ – نفرت» همراه با تحلیل فیلم مستند «کاریکاتورهای خون آلود» به منظور تحلیل جریان سیاسی رسانه‌ای انتشار مجدد کاریکاتورهای توهین ­آمیز به ساحت پیامبر اسلام (ص) برگزار می شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر، به منظور تحلیل جریان سیاسی رسانه‌ای انتشار مجدد کاریکاتورهای توهین ­آمیز به ساحت پیامبر اسلام (ص) و حوادث پیرامون آن، نشست تخصصی «کارتون- خون؛ نیرنگ – نفرت»  همراه با تحلیل فیلم مستند «کاریکاتورهای خون آلود» روز دوشنبه ۶ بهمن ۹۳ از ساعت ۱۴ تا ۱۶:۳۰ در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می شود.

در این نشست دکتر ابراهیم فیاض، دکتر احمد نادری و دکتر عبدالله بیچرانلو  درخصوص پیشینه موضوع انتشار کاریکاتورهای پیامبر اسلام(ص)، مبانی فلسفی اهانت به پیامبران،‌ معرفی و تحلیل مستند کاریکاتورهای خون آلود،‌ جریان­شناسی فکری- فرهنگی اهانت به پیامبر گرامی اسلام(ص)، چگونگی رویارویی جهان اسلام و جمهوری اسلامی ایران با جریان اهانت رسانه­‌ای به پیامبر اسلام(ص) و  نقد برخورد داعشی با اهانت به مقدسات اسلامی سخنرانی خواهند كرد.

در این نشست علاوه بر مبانی فلسفی و سیاسی توهین به انبیاء به ویژه پیامبر گرامی اسلام(ص)، مستند کاریکاتورهای خون آلود (Bloody Cartoons) نیز تحلیل می شود.

این نشست در روز دوشنبه ۶ بهمن ۹۳ از ساعت ۱۴ تا ۱۶:۳۰ در محل پژوهشگاه واقع در خیابان ولیعصر پایین تر از میدان ولیعصر خیابان دمشق پلاک ۹ برگزار خواهد شد.

از كلیه صاحبنظران، اندیشمندان و اصحاب رسانه دعوت می‌شود در این برنامه حضور فرمایند.

نظر شما