شناسهٔ خبر: 27976 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«سر به راه» فردا در خانه یحیی کلید می‌خورد

سریال «سر به راه» که به کارگردانی سعید سلطانی برای پخش در نوروز ۹۴ از شبکه سه ساخته خواهد شد، فردا کلید می‌خورد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ ایرج محمدی تهیه کننده «سر به راه»  درباره این سریال نوروزی توضیح داد: مراحل پیش تولید سریال نوروزی این شبکه در حال حاضر به پایان رسیده و تصویربرداری از فردا یکشنبه پنجم بهمن در خانه‌ای در منطقه ولنجک آغاز می‌شود.

مسعود کرامتی

وی افزود: در اولین روز تصویربرداری این پروژه مسعود کرامتی بازیگر نقش یحیی و بازیگران نقش‌های سایر اعضای خانواده او مقابل دوربین می‌روند. نخستین لوکیشن ما برای ضبط این مجموعه خانه یحیی در ولنجک است.

تهیه کننده «دردسرهای عظیم» ادامه داد: این سریال در 15 قسمت 40 دقیقه‌ای ساخته شده و نگارش فیلمنامه آن توسط مهدی محمدنژادیان همچنان ادامه دارد.

محمدی تأکید کرد: «سر به راه» مضمونی اجتماعی و خانوادگی دارد. پخش آن هم از 29 اسفندماه آغاز می‌شود و تا پایان تعطیلات عید ادامه دارد.

مسعود کرامتی، شهین تسلیمی، افسانه چهره‌آزاد، شقایق دهقان، ارژنگ امیرفضلی، محسن کیایی، سیاوش خیرابی و الناز حبیبی و... در این سریال نقش آفرینی می‌کنند.

قصه سریال «سر به راه» درباره جوان خلاف‌کارِ نوپایی با بازی سیاوش خیرابی است که به جای زندان، مجبور به گذراندن دوره محکومیت خود در یک مؤسسه خدمات اجتماعی می‌شود...

سایر عوامل این سریال تلویزیونی عبارتند از مدیر تصویربرداری: محمد افسری، صدابردار: وحید سلطانی، مدیرتولید: اصلان مرتضایی، دستیار اول کارگردان: عادل سلطانی، طراح صحنه و لباس: قاسم ترکاشوند و طراح گریم: زهره سیه‌پوش.

نظر شما