شناسهٔ خبر: 28190 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری جشنواره کتاب و رسانه برای سومین بار به تعویق افتاد

جشنواره کتاب و رسانه که قرار بود دیروز برگزار شود، برای سومین بار به تعویق افتاد وبرگزاری آن به هفته آینده موکول شد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ برزین ضرغامی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و دبیر اجرایی بیست و دومین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی  اطلاع داد که مراسم اختتامیه سیزدهمین جشنواره کتاب و رسانه ساعت ۱۰:۳۰ روز سه‌شنبه هفته آینده ۱۴ بهمن در سالن همایش‌های مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تهران برگزار می‌شود.

این سومین بار است که زمان برگزاری جشنواره مذکور تغییر می‌کند. مراسم اختتامیه جشنواره امسال کتاب و رسانه ابتدا قرار بود ۲۴ آذر در تالار ایوان شمس برگزار شود که این تاریخ بعداً به ۳۰ دیماه تغییر کرد و الان هم ۱۴ بهمن، به عنوان تاریخ جدید برای برگزاری مراسم اختتامیه این جشنواره اعلام شده است.

داوری سیزدهمین دوره جشنواره کتاب و رسانه البته به پایان رسیده و آثاری در رشته‌های گزارش، گفتگو، یادداشت و مقاله، معرفی كتاب، گزارش رادیویی، گزارش تلویزیونی، وبلاگ‌نویسی و فعالیت نوشتاری در شبکه‌های اجتماعی، برگزیده شده‌اند. رشته «خبر» هم که تنها یک اثر برای داوری در آن ارسال شده بود، برگزیده‌ای نداشته است.

همچنین در بخش جنبی این جشنواره از «مجید رهبانی» مدیرمسئول نشریه «جهان کتاب» به جهت فعالیت مستمر و تاثیرگذار در حوزه نقد و بررسی کتاب تجلیل خواهد شد. سیزدهمین جشنواره کتاب و رسانه از ۲ خبرنگار فعال در طول هفته کتاب امسال هم تقدیر می‌کند.

جشنواره مذکور اولین سالی است که برون سپاری شده و معاونت امور فرهنگی وزارت ارشاد، برگزاری آن را به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران واگذار کرده است. در فراخوان این جشنواره که در هفته کتاب امسال منتشر شد،، علاوه بر رشته‌های سنتی فعالیت رسانه‌ای در حوزه کتاب، رشته‌هایی نیز برای روزنامه‌نگاری شهروندی پیش‌بینی شده بود.

نظر شما