شناسهٔ خبر: 28218 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

دبیر سی و سومین جشنواره فیلم فجر در سینما اکران

«علیرضا رضاداد» دبیر سی و سومین جشنواره فیلم فجر این هفته پنجشنبه 9 بهمن ماه ساعت 19 میهمان برنامه سینما اکران می شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایرنا، فرشید نوابی تهیه کننده و سردبیر برنامه سینما اکران گفت: برنامه سینما اکران این هفته وِیژه جشنواره بین المللی فجر روی آنتن می رود و دبیر سی و سومین جشنواره فیلم فجر با حضور در این برنامه پیرامون موضوعات جشنواره و جدیدترین اخبار این رویداد مهم سینمایی صحبت خواهد کرد. 

وی ادامه داد: همچنین قرار است آنونس 8 فیلم سینمایی جشنواره شامل مبارک، قول، حکایت عاشقی، بدون مرز ، نزدیکتر، شرفناز، شاهزاده روم ،دریاماهی و پرنده برای اولین بار در این برنامه رونمایی و پخش شود. 

تهیه کننده برنامه سینما اکران در ادامه با اشاره به اینکه از 12 بهمن ماه این برنامه ویژه جشنواره فیلم فجر روی آنتن می رود، اضافه کرد: این برنامه در سی و شمشین بهار انقلاب هرشب از برج میلاد ساعت 21 به صورت زنده و مستقیم اخبار و رویدادهای جشنواره بین المللی فیلم فجر را پوشش تصویری می دهد.

برنامه سینما اکران با استقرار دکور در برج میلاد به گفت و گو با عوامل فیلم های اکران شده در همان روز جشنواره پیرامون آن فیلم و اقتصاد سینما می پردازد. 



** معاون رییس جمهوری میهمان برنامه شب آفتابی می شود

حجت الاسلام مجید انصاری معاون پارلمانی رییس جمهوری امشب 8 بهمن ماه ساعت 22 میهمان برنامه شب آفتابی می شود.

معاون پارلمانی رییس جمهوری با حضور در استودیوی برنامه شب آفتابی، به بحث و گفتگو پیرامون موضوعاتی نظیر بودجه سال 94 کشور ، قیمت نفت ، یارانه ها و غیره می نشیند. 

دوربین «شب آفتابی» با حضور در محل کار و برخی بخش های کاری مسئولان فضاهای متفاوتی را برای بینندگان ترسیم می کند.

برنامه زنده و گفتگو محور شب آفتابی کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج، چهارشنبه شب ها ساعت 22 با اجرای محمود احمدی افزادی روی آنتن شبکه پنج می رود. 



** رقابت دوقلو های خواننده ایران در مسابقه آشپزی «دستپخت های خودمانی»

امین و رامین مشکی نسب، دوقلو های خواننده ایران پنجشنبه 9 بهمن در برنامه « دست پخت های خودمانی» با یکدیگر مسابقه آشپزی می دهند.

«دستپخت های خودمانی» به تهیه کنندگی و کارگردانی فریدالدین نیکجو کاری از گروه خانواده شبکه دو سیما است که با اجرای بهار ارجمند روی آنتن می رود.

این برنامه با حضور چهره های ورزشی و هنری تولید شده و در هر قسمت از آن دو چهره متفاوت از میان هنرمندان، ورزشکاران و مجریان معروف در فضایی صمیمی و اتمسفر پر نشاط در زمینه آشپزی با یکدیگر رقابت می کنند.

امین و رامین مشکی نسب، از خوانندگان پاپ کشور هستند و تا امروز ترانه های جذابی از آنها متشر شده است.



** پخش نمایش ' دنیایی پر از آدم های خوب' از رادیو نمایش

فردا شنونده نمایش رادیویی' دنیایی پر از آدم های خوب' به کارگردانی ایوب آقاخانی از رادیو نمایش باشید.

این نمایش توسط زهرا علی اکبری نوشته شده که داستان آن به نوعی درباره آدم های امروز است و نگاهی جامعه شناسانه به این موضوع دارد.

فریبا متخصص، مهرخ افضلی، امیر فرحان نیا، صدیقه کیانفر، فریبا طاهری، نازنین مهیمنی ، سینا نیکوکار، علی میلانی، سیما خوش چشم و مهدی طهماسبی از جمله بازیگران این نمایش رادیویی هستند.

'دنیایی پر از آدم های خوب ' به تهیه کنندگی فریبرز گلبن، افکتور محمدرضا قبادی فر، و صدابرداری علی حاجی نوروزی پنجشنبه نهم بهمن ماه از رادیو نمایش پخش می شود.



** عموهای فیتیله ای فضانورد می شوند

عموهای فیتیله ای در تعطیلات آخر هفته با اجرای نمایش های راننده فیتیله ای ، بچه بی خواب و اجرای ترانه های شاد و جذاب به خانه مخاطبان خود می روند.

عموهای فیتیله ای پنجشنبه 9 بهمن نمایش های راننده فیتیله ای ، بچه بی خواب، فضانورد و یانگوم را برای دوستان خود اجرا می کنند.

آنها همچنین با اجرای ترانه های سلام شاپرک، خنده دنیا و دل های بی ریا شادی و نشاط را به خانه دوستان خود می برند.

عموهای فیتیله ای جمعه 10 بهمن نیز نمایش های سرخ پوستان، نصیحت پدرانه، شیر و شکارچی و فیلم هندی برای بچه ها اجرا می کنند.

اجرای ترانه های ما اومدیم و جمعه ها را دوست داریم هم از دیگر آیتم های روز جمعه برنامه «فیتیله، جمعه تعطیله» خواهد بود. 

«فیتیله، جمعه تعطیله» کاری از گروه کودک و خردسال شبکه دو سیما است، این برنامه به تهیه کنندگی علیرضا آقایی و اجرای علی فروتن، حمید گلی، محمد مسلمی و مهرداد نظام آبادی پنجشنبه و جمعه از ساعت 14 روی آنتن شبکه دو می رود.



** بررسی نقش زنان در حکومت مهدوی در برنامه قرار جمعه

بمناسبت سالروز ولادت با سعادت یازدهمین اختر تابناک ولایت و امامت، امام حسن عسکری (ع) برنامه قرار جمعه این هفته با موضوع نقش زنان در حکومت مهدوی روی آنتن می رود.

مهمان این برنامه قرار جمعه، اکرم دیانی کارشناس مذهبی است که ضمن تبیین جایگاه زنان در حکومت حضرت حجت (عج) به سوالات بینندگان در این خصوص پاسخ خواهد داد.

برنامه قرار جمعه به تهیه کنندگی علی سوادکوهی کاری از گروه معارف اسلامی شبکه یک سیما است که جمعه ها صبح ساعت 8:20 از این شبکه پخش می شود.



** بررسی سیره مبارزاتی – سیاسی امام حسن عسگری ( ع) 

برنامه ' انسان 250 ساله ' کاری از گروه فرهنگ و معارف اسلامی شبکه پنج روز پنج شنبه 9 بهمن ماه ساعت 15 به مناسبت ولادت با سعادت امام حسن عسگری (ع) روی آنتن می رود. 

حجت الاسلام رسول محلاتی تهیه کننده برنامه ' انسان 250 ساله ' گفت: بررسی سیره زندگی ، شیوه مبارزاتی – سیاسی امام حسن عسگری ( ع) موضوع برنامه انسان 250 است که با کارشناسی حجت الاسلام محمد میلانی نژاد مورد بحث و بررسی قرار می گیرد. 

تهیه کننده برنامه انسان 250 ادامه داد: وله، نریشن حدیث و..... از بخش های این برنامه است که با اجرای احمد شفازاده به مدت 45 دقیقه پخش می شود.

برنامه ' انسان 250 ساله ' روز پنج شنبه 9 بهمن ماه ساعت 15 مقارن با 8 ربیع الثانی ولادت با سعادت امام حسن عسگری ( ع) پخش می شود. 



** بررسی آثار خصوصی سازی مدارس دولتی از «نگاه دو»

میزگرد سیاسی «نگاه دو» امشب 8 بهمن با دعوت از نمایندگان دولت و مجلس آثار مثبت و منفی خصوصی سازی مدارس دولتی در کشور را بررسی می کند.

«نگاه دو» امشب با حضور جبار کوچکی نژاد نماینده مجلس و عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی و سید محمد بطحایی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش روی آنتن می رود.

این برنامه با حضور نمایندگان دولت و مردم آثار خصوصی سازی مدارس دولتی در کشور را مورد بررسی قرار می دهد.

'نگاه دو' کاری از گروه سیاسی شبکه دو سیما است که به بررسی مسائل سیاسی و خاورمیانه می پردازد، این برنامه چهارشنبه هر هفته میهمان خانه مخاطبان شبکه دو سیما می شود و امیراصلان خانی اجرای این برنامه گفتگو محور را بر عهده دارد. «نگاه دو» ساعت 19 و 30 دقیقه روی آنتن شبکه دو می رود. 

نظر شما