شناسهٔ خبر: 28547 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

آخرین فرصت دانشگاه‌ها برای معرفی دانشجویان نمونه

معاون دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان اعلام کرد: دانشگاه ها تا پایان بهمن ماه فرصت دارند دانشجویان نمونه خود را برای انتخاب دانشجوی نمونه کشوری معرفی کنند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر ؛ در حال حاضر دانشگاه ها به تدریج دانشجویان برگزیده خود را برای انتخاب دانشجوی نمونه کشوری به سازمان امور دانشجویان معرفی می کنند. وی افزود: فرصت قانونی دانشگاه ها برای معرفی دانشجویان نمونه، آخر بهمن ماه 93 به پایان می رسد و دانشگاه ها تا پایان این زمان فرصت دارند دانشجویان برگزیده خود را معرفی کنند.

معاون دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان تاکید کرد: دانشگاه‌ها محدودیتی برای معرفی دانشجویان نمونه کشوری نداشته و می توانند دانشجویان خود را براساس شیوه نامه دانشجویان نمونه معرفی کنند.

معاون دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان افزود: تلاش ما این است که امسال، مراسم تقدیر از دانشجویان نمونه کشوری را قبل از پایان سال برگزار کنیم. وی درباره زمان مشخص برگزاری مراسم گفت: با توجه به این مساله که مراسم و معرفی و تقدیر از دانشجویان نمونه كشور توسط مقامات كشوری و با حضور رئیس جمهور برگزار می شود زمان مشخص آن تابع زمانی است که دفتر ریاست جمهوری اعلام کند.

دانشجویان نمونه کشوری امسال براساس شیوه نامه جدید این آیین نامه انتخاب و معرفی می شوند و این مراسم به صورت مشترک با وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی برگزار می شود

نظر شما