شناسهٔ خبر: 28600 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

۲۲ بهمن امسال اندیشه ای و دانشگاهی برگزار می شود

معاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم گفت: تفاوت ۲۲ بهمن امسال با سالهای قبل در این است که سالروز گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) اندیشه ای تر و دانشگاهی تر برگزار می شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ ضیا هاشمی در خصوص برنامه دانشگاه ها برای ۲۲ بهمن امسال گفت: ۲۲ بهمن برنامه ای آئینی دینی و ملی است بنابراین همه دانشگاهیان و اقشار مختلف جامعه ایران نسبت به ۲۲ بهمن علاقه ویژه ای دارند لذا دانشگاهیان هم بعنوان قشر تحصیل کرده و نخبه کشور نسبت به این تحول بزرگ تاریخی که پیام آور استقبلال و آزادی و مردم سالاری دینی است، توجه ویژه ای دارند و مانند هر سال امیدواریم همه اساتید و دانشجویان و همکاران ما در نظام آموزش عالی در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور ویژه ای داشته باشند.

وی افزود: وجه تمایز امسال با سالهای قبل در این است که سالروز گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) است، اندیشه ای تر، دانشگاهی تر و خلاقانه تر باشد به این معنا که در جریان برنامه ها و مناسبت های دهه فجر برنامه های فکری و آزاداندیشانه در این ایام توسعه بیشتری پیدا کند.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص ویژگی برنامه های امسال دانشگاه ها به مناسبت ۲۲ بهمن گفت: در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن نمایشگاه هایی که نشان دهنده نقش دانشگاهها، دانشجویان و اساتید در پیروزی انقلاب اسلامی است برگزار می شود.

وی افزود: همچنین برگزاری این برنامه ها و کرسی های آزاد اندیشی در حوزه انقلاب اسلامی فقط مخصوص همین ایام دهه فجر نخواهد بود و تا آخر اسفند ماه ادامه دارد و از تریبون های مختلف، اساتید، دانشجویان و صاحب نظران می توانند جایگاه انقلاب اسلامی و نقش اساتید و دانشگاهیان را در پیروزی انقلاب اسلامی و صیانت از آرمان های انقلاب مورد بررسی قرار دهند.

نظر شما