شناسهٔ خبر: 28622 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

نسخه جدید «مرجع نشر ایران» در آستانه انتشار

نسخه جدید «مرجع نشر ایران» از سوی موسسه خانه کتاب، در آستانه انتشار قرار گرفته است.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ مجید غلامی‌جلیسه مدیرعامل خانه کتاب ایران درباره آخرین مراحل ویرایش و به‌روزرسانی «مرجع نشر ایران» گفت: مراحل نهایی تولید این بانک اطلاعاتی در قالب کتاب و نرم‌افزار رو به اتمام است و ما امیدواریم قبل از پایان سال جاری راهی بازار شود.

به گفته وی، نسخه جدید «مرجع نشر ایران» با هدف کنترل، تصحیح و تکمیل اطلاعات ناشران در دست تولید قرار گرفته و هم اکنون مراحل آماده‌سازی برای انتشار را طی می‌کند و در آن، اطلاعات به‌روزشده ناشران، كاغذفروش‌ها، لیتوگرافان، چاپخانه‌ها، صحافی‌ها، كتاب‌فروشی‌ها، مراكز پخش، تصویرگران، طراحان گرافیك، ناشران الكترونیك، نمایندگان ناشران خارجی و تشكل‌های صنفی نشر گنجانده شده است.

مدیرعامل خانه کتاب همچنین گفت که این کتاب در راستای همسو كردن فعالیت‌ها و خدمات خانه كتاب با توسعه پایدار كشور و همچنین استفاده از فناوری‌ اطلاعات و ارتباطات در خدمات و فعالیت‌های حوزه نشر منتشر می‌شود. مرجع نشر ایران برای نخستین‌بار در سال ۱۳۷۵ با عنوان «راهنمای ناشران» منتشر شد و از سال ۱۳۸۰ با عنوان «راهنمای ناشران و كتابفروشان كشور» از سوی خانه كتاب منتشر می‌شود.

نظر شما