شناسهٔ خبر: 28658 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«موسیقی کبیر» به مرحله نهایی جایزه کتاب سال راه یافت

کتاب«موسیقی کبیر» تالیف ماندگار ابونصر فارابی با ترجمه فاخر مرحوم دکتر مهدی برکشلی و کتاب«فلسفه هستی سیال» تالیف محمد جواد پیرمرادی به مرحله نهایی کتاب سال راه یافتند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ سه کتاب ارزشمند که توسط انتشارات سروش منتشر شده بودند، در گروه موسیقی، فلسفه و هنرهای نمایشی موفق شدند به مرحله نهایی سی و دومین دوره کتاب سال جمهوری اسلامی ایران راه یابند.

براساس همین گزارش در گروه موسیقی، کتاب ارزشمند «موسیقی کبیر» تالیف ماندگار ابونصر فارابی با ترجمه فاخر مرحوم دکتر مهدی برکشلی، در گروه فلسفه کتاب ارزشمند «فلسفه هستی سیال» تالیف محمد جواد پیرمرادی و در گروه هنرهای نمایشی کتاب "عناصر سینمایی آندرئی تارکوفسکی" اثر رابرت برد با ترجمه احمد فاضلی و داوود عبدالملکی از جمله کتاب هایی هستند که به دور نهایی جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران راه یافته اند.

از انتشارات سروش همچنین آثار دیگری به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود که تا لحظه مخابره این خبر، از راه یابی آنان به مراحل نهایی اطلاعی در دست نیست.

برگزیدگان سی و دومین دوره کتاب سال جمهوری اسلامی امروز با حضور مسئولان ارشد و مقامات مختلف و مولفین، مترجمین و ناشران برگزیده در سالن همایش کنفرانس سران اسلامی، معرفی و از آنان تجلیل به عمل می آید.

نظر شما