شناسهٔ خبر: 28717 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

سمینار علمی «تکثر فرهنگی و هویت ایرانی» برگزار می‌شود

سمینار علمی«تکثرفرهنگی و هویت ایرانی»به همت گروه پژوهشی تاریخ و تمدن غرب پژوهشکده غربشناسی و علم پژوهی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار می شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر، گروه پژوهشی تاریخ و تمدن غرب پژوهشکده غربشناسی و علم پژوهی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی سمینار علمی با عنوان تکثر فرهنگی و هویت ایرانی برگزار می کند. این سمینار در دو بخش، بخش اول با عنوان رویکردشناختی و بنیادی و بخش دوم رویکرد کاربردی در حوزه‌های خاص شناختی و کرداری برگزار می شود. بخش اول سمینار با موضوعات تجدد و امکان تعدد هویت، بنیانهای هرمنوتیکی فهم و گفت‌وگو و هویت ایرانی یا عقلانیت ایرانی؟ باسخنرانی دکتر مهدی بنایی جهرمی، مزدک رجبی و محمدتقی طباطبایی آغاز می شود.

بخش دوم سمینار نیز با موضوعات رسانه جهانی و تکثر فرهنگی و امکان گفت و گوی ادیان در بستر تکثر فرهنگی با سخنرانی دکتر مریم صانع‌پور و امیر صادقی خواهد بود.

این سمینار ۲۷ بهمن ماه ۹۳ از ساعت ۹ الی ۱۲ در محل پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی سالن اندیشه واقع در بزرگراه کردستان، خیابان ایرانشناسی (۶۴ غربی پیشین)، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، طبقه سومبرگزار می شود.

برای دستیابی به اطلاعات بیشتر و یا آخرین اخبار پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی به سایت پژوهشگاه به نشانی www.ihcs.ac.ir  مراجعه فرمائید.  

 

نظر شما