شناسهٔ خبر: 28781 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

علی جنتی: «محمد رسول‌الله» فاخرترین فیلم در تاریخ نظام جمهوری اسلامی است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین نمایش فیلم سینمایی «محمد رسول‌الله» این اثر سینمایی را فاخر ترین فیلم سینمایی جمهوری اسلامی ایران توصیف کرد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ علی جنتی درباره ساخته مجید مجیدی با نام «محمد رسول الله» درباره کودکی پیامبر اسلام (ص) گفت: با دیدن فیلم «محمد رسول‌الله» لذت فراوانی بردم و تصور می کنم که این فیلم فاخرترین فیلمی باشد که در تاریخ 35 ساله نظام جمهوری اسلامی ایران ساخته شده است.

وی ادامه داد: این فیلم هم از نظر محتوا و هم از نظر مضمون یکی از کارهای کم نظیری بوده که در حوزه سینمای جمهوری اسلامی ایران ساخته شده که یکی از عمده ترین توجهات سازندگان آن عنایت به دوران کودکی پیامبر تا زمان بعثت بوده است.

جنتی تاکید کرد: آنچه که در فیلم نمایش داده شده در این محتوا است که پیامبر اسلام، پیامبر رحمت و مهربانی است که در کتاب های تورات و انجیل نیز بشارت هایی درباره حضور این پیامبر مهربانی آمده و در همه پیروان ادیان گذشته نیز انتظار یک منجی بزرگ از سرزمین عربستان وجود داشته که این می تواند نقطه عطفی در بیان یک اثر سینمایی باشد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ابراز امیدواری کرد بخش دوم فیلم سینمایی «محمد رسول‌لله» نیز که اختصاص به زمان بعثت تا رحلت پیامبر اکرم دارد با کیفیتی بهتر ساخته شود.

 

    نظر شما