شناسهٔ خبر: 28784 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

آغاز پیش تولید «لاتاری» از ابتدای سال 94

امید سهرابی جزئیات اولین فیلمی که قرار است آن را سال آینده کلید بزند، تشریح کرد و درباره ویژگی‌های آن گفت.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ امید سهرابی فیلمنامه‌نویس سینما و تلویزیون ایران درباره نخستین تجربه فیلمسازی‌اش توضیح داد: نگارش فیلم «لاتاری» چیزی حدود یک سال و نیم، دو سال است که به پایان رسیده است. از آنجایی که من درگیر سریال «جاده قدیم» بودم و ساخت این سریال طول کشید، موفق نشدم فیلم سینمایی‌ام را در تابستان کلید بزنم.

«جاده قدیم» نگذاشت «لاتاری» کلید بخورد

وی افزود: بلافاصله پس از اتمام سریال تازه بهرام بهرامیان، درگیر کارهای دیگر شدم و زمان را از دست دادم. چون «لاتاری» فیلمی است که باید در تابستان ساخته شود. بنابراین تصمیم داریم انشالله فیلم را تابستان 94 کلید بزنیم.

این فیلمنامه‌نویس ادامه داد: با اتمام تعطیلات نوروز 94 پیش تولید کار را آغاز خواهیم کرد و این فیلم پیش تولید طولانی خواهد داشت. با اینکه فیلم اول است و نسبت به کارهای من خیلی جمع و جور و متعلق به سینمای مستقل است اما جنس کار یک پیش‌تولید طولانی را می‌طلبد.

سه بازیگر 18 ساله و یک زوج حرفه‌ای بازیگران فیلمند

سهرابی یادآور شد: «لاتاری» سه بازیگر اصلی دارد که دو پسر و یک دختر 18 ساله هستند. در کنار آنها یک زوج هم داریم که بازیگران حرفه‌ای نقششان را ایفا می‌کنند.

وی درباره بازیگرانی که سه نقش اصلی را ایفا می‌کنند گفت: من تا به حال خیلی‌ها را دیده‌ام اما ترجیح می‌دهم برای این نقش‌ها بازیگر معرفی کنم. بازیگر حرفه‌ای برای این سن خیلی سخت گیر می‌آید و من ترجیح می‌دهم خودم بازیگر پیدا کنم. البته هنوز موفق به انجام این کار نشده‌ام.

حضور عوامل حرفه‌ای سینما در اولین ساخته امید سهرابی

نویسنده سریال‌های «شمس العماره» و «مهرآباد» تأکید کرد: تمام تلاشمان را می‌کنیم که انتخاب‌های درستی باشد. خوشحالم که کار مورد پسند علی تقی‌پور تهیه‌کننده و دوستان دیگری که متن را خوانده‌اند واقع شده و بسیاری از عوامل حرفه‌ای سینما نیز بر من منت خواهند گذاشت و برای همکاری می‌آیند. از این بابت خیلی خوشحالم.

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۴-۰۴-۳۰ ۱۸:۳۳میلاد کریمی 0 0

    سلام . من میلاد کریمی هستم که تقریبا دوسال تاتر کار میکنم و کلاس های بازیگری راهم گذرانده ام و دانشجوی رشته بازیگری هم هستم اگه میشه یک شماره تلفن یا ادرس دفتر تون به من بدید که برای تست خدمتتون برسم با اجازتون شماره تماسم را هم میگذارم 09102666191
                                

نظر شما