شناسهٔ خبر: 28826 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

بخش‌های مختلف وزارت ارشاد ملزم به ارائه گزارش‌های آماری دقیق شدند

با دستور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، بخش‌های مختلف این وزارتخانه ملزم به ارائه گزارش‌های آماری دقیق شدند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر روز دوشنبه 21 بهمن در اولین نشست با اعضای شورای برنامه‌ریزی راهبردی این وزارتخانه بر لزوم بررسی و تدوین برنامه‌های سالانه، طرح‌های ملی و تمامی طرح‌های فرهنگی و هنری در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، به صورت جداگانه تاکید کرد و گفت: لازم است این بررسی‌ها در شورای جداگانه‌ای همراه با گزارش آماری دقیق انجام شود.

جنتی افزود: در این شورا باید برنامه‌های لازم در وزارتخانه نیازسنجی شود و برای تدوین آن اقدامات لازم صورت گیرد. سیاستگذاری‌ها، خط مشی‌ها، نظارت و ارزیابی و اجرای سیاست‌ها، دستورالعمل‌های لوایح و آئین‌نامه‌های وزارتخانه از جمله وظایفی است که باید بر عهده این شورا قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه طرح‌ها و پیشنهادهای مناسب و قابل اجرا باید در این شورا مورد بررسی قرار گیرد، ادامه داد: تمامی بخش‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید بر اساس وظایف محوله خود به ارایه گزارش آماری دقیق از مجموعه اقدامات انجام شده خود به این شورا بپردازند.

در این نشست علی اصغر کاراندیش مروستی، معاون توسعه و مدیریت منابع، حسین انتظامی معاون امور مطبوعاتی، علی مرادخانی معاون امور هنری، اوحدی مشاور وزیر و رییس سازمان حج و زیارت، ابوذر ابراهیمی ترکمان رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، داد اندیش مشاور وزیر و بهروز فتحی سرپرست دفتر مطالعات و برنامه ریزی راهبردی وزارت ارشاد حضور داشتند.

نظر شما