شناسهٔ خبر: 29000 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

فیرحی نگارش «آستانه تجدد» را به پایان برد

حجت‌الاسلام داوود فیرحی، دانشیار گروه علوم سیاسی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران نگارش کتاب «آستانه تجدد» را به پایان برده است. این کتاب به احتمال فراوان به نمایشگاه کتاب سال آینده می‌رسد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ حجت‌الاسلام داوود فیرحی از تالیف اثری با عنوان «آستانه تجدد» خبر داد و گفت: این کتاب شرحی بر اثر مهم محمدحسین غروی نائینی «تنبیه‌الامة و تنزیه‌الملة» است.

وی ادامه داد: محمدحسین غروی نائینی از مهم‌ترین روحانیان حامی نهضت مشروطه در ایران بود که تلاش کرد در کتابش نگاهی دینی از مفهوم دولت جدید ارائه دهد.

وی افزود: با توجه به این‌که «تنبیه‌الامة و تنزیه‌الملة» دارای اصطلاحات فنی دشواری است من در کتاب «آستانه تجدد» شرحی بر این کتاب نوشته‌ام و اصطلاحات فنی آن را شرح داده‌ام.

به گفته فیرحی، نگارش این کتاب در ۷۰۰ صفحه به پایان رسیده و به احتمال فراوان از سوی نشر نی به نمایشگاه کتاب سال آینده می‌آید.

حجت‌الاسلام داوود فیرحی، مولف هشت کتاب و حدود ۵۰ مقاله منتشره در مجلات و کنفرانس‌های علمی در حیطه اندیشه سیاسی اسلام است. وی از سال ۷۸ تاکنون عضو هیات علمی گروه علوم سیاسی دانشگاه تهران است و درجه دانشیاری دارد.

نظر شما