شناسهٔ خبر: 29057 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

نسیم صبا فیلم‌های یزدانیان و کاهانی را پخش می‌کند

مدیرعامل موسسه نسیم صبا از قرارداد پخش دو فیلم «در دنیای تو ساعت چند است؟» ساخته صفی یزدانیان، «استراحت مطلق» و تلاش برای اکران نوروزی «قندون جهیزیه» توسط این موسسه خبر داد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از فارس؛ سعید سعدی مدیرعامل موسسه نسیم صبا با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: قرارداد فیلم‌های سینمایی «در دنیای تو ساعت چند است؟» ساخته صفی یزدانیان، «استراحت مطلق» ساخته رضا کاهانی در موسسه نسیم صبا منعقد شده و پخش این فیلم‌ها را برعهده داریم.

وی افزود: اولویت ما برای اکران فیلم سینمایی «قندون جهیزیه» به کارگردانی علی ملاقلی‌پور است و در تلاش هستیم که این فیلم را نوروز 94 در سینماهای کشور اکران کنیم.

سعدی گفت: همچنین پخش دو فیلم سینمایی دیگر نیز از سوی موسسه نسیم صبا خواهد بود که هنوز قرارداد آنها به صورت قطعی منعقد نشده است.

بنابر این گزارش فیلم سینمایی «قندوق جهیزیه» نام اولین سینمایی از علی ملاقلی‌پور است که تهیه‌کنندگی آن را سعید سعدی البته این فیلم نتوانست نظر هیات انتخاب سی‌وسومین جشنواره فیلم فجر را جلب کند و به همین دلیل از حضور در این جشنواره باز ماند و اینک امید خود را به گیشه و اکران نوروزی دوخته است.

نظر شما