شناسهٔ خبر: 29087 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

اكران ۱۴ فیلم در بخش بین الملل «رویش» در پردیس آزادی

۱۴ فیلم از ۸ كشور جهان در جشنواره فیلم كوتاه دینی «رویش» در پردیس سینمای آزادی به نمایش درخواهند آمد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر، بر اساس اعلام دبیر خانه نهمین جشنواره فیلم كوتاه دینی رویش، ۱۴ فیلم از ۸ كشور جهان به بخش بین الملل این جشنواره راه یافتند.

اسامی كشورهای راه یافته بدین شرح است: اسپانیا (۴ فیلم)، فرانسه (۲ فیلم)، بلژیك (۲ فیلم)، هنگ كنگ (۲ فیلم)، ایتالیا، كلمبیا، كانادا و پرتقال كه هر كدام با یك فیلم آثارشان در نهمین جشنواره فیلم كوتاه دینی رویش به نمایش درمی‌آید.

 پیش تر۱۳۰ فیلم از ۳۴ كشور جهان به دبیرخانه جشنوار ارسال شده بودند كه از میان آن‌ها ۱۴ فیلم انتخاب شد.

این فیلم‌ها قرار است در تاریخ ۷، ۶، ۵ اسفندماه در سئانس ۲۰:۳۰ در سینما شهر هفتم پردیس سینمایی آزادی تهران به روی پرده بروند. فراخوان جشنواره رویش از طریق انتشار در فستیوال‌ها و جشنواره‌های بین المللی و تبلیغات در سایت‌های مرتبط بین المللی در اختیار هنرمندان سایر كشور‌ها قرار گرفت.

در این جشنواره آثاری كه با محوریت آموزه‌‌ها و مباحث دینی و آثاری كه مضامین و رویكردشان براساس تعاریف رهبری از سینما و آثار دینی است به نمایش درمی‌آید.

نهمین جشنواره فیلم كوتاه دینی رویش در سه بخش «ملی»، «جوانه‌های رویش» و «خارج از مسابقه» از ۵ تا ۷ اسفند ماه در پردیس سینمایی آزادی تهران و مراسم اختتامیه آن ۸ اسفند در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می‌شود.

نظر شما