شناسهٔ خبر: 29102 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

جان تراولتا یک نقش اکشن و ماجراجویانه را تجربه می‌کند

جان تراولتا هم در سن۶۰ سالگی یک نقش اکشن و ماجراجویانه را تجربه می‌کند. فیلم تازه وی با نام «خشم» جلوی دوربین فیلمبرداری می‌رود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از فارس؛  تراولتا در این فیلم مثل لیام نیسن در مجموعه فیلم «ربوده شده» وارد دنیای قهرمان بازی و اسلحه کشی می‌شود. چاک راسل برای کارگردانی فیلم تازه تراولتا انتخاب شده است. او فیلم را براساس فیلم نامه ای از ایوان گاتیر و پل اسلون کارگردانی خواهد کرد.

در داستان «خشم» جان تراولتا در نقش مردی ظاهر می‌شود که پس از قتل همسرش، تصمیم به خون خواهی می گیرد و اجرای قانون را در دست های خود می گیرد. این اتفاق زمانی رخ می‌دهد که وی متوجه می‌شود با وجود مدارک بی عیب و نقص، ماموران پلیس تلاشی برای دستگیری قاتلان نمی‌کنند. بزودی این مرد عصبانی و خشمگین پی به فساد موجود در اداره پلیس و ماموران آن می برد و متوجه رابطه پنهان آن‌ها با عوامل قتل همسرش می‌شود. این مرد درکنار گرفتن انتقام خون همسر خود، دست به پاک سازی در اداره پلیس هم می‌زند.

منتقدان سینمایی به شباهت‌های فیلم نامه «خشم» با فیلم های اکشن چند سال اخیر لیام نیسن اسکاتلندی تبار اشاره می‌کنند و می‌گویند:«تراولتا تحت تاثیر موفقیت این فیلم‌ها، به بازی در اکشن انتقام جویانه تازه خود می‌پردازد».

جان تراولتا که در اواسط دهه هشتاد میلادی در چند فیلم پرفروش اکشن مثل «تغییرچهره» و «کمان شکسته» بازی کرد، در سال‌های اخیر بسیار کم کار بوده است. اهل فن «خشم» را بازگشت موفقیت آمیز او به دنیای بازیگری ارزیابی می‌کنند.

نظر شما