شناسهٔ خبر: 29220 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

بازیگر نامزد اسکار با «هملت» به تئاتر باز می‌گردد

بندیکت کامبریج بازیگر فیلم «بازی تقلید» که نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد است، با «هملت» به صحنه تئاتر باز می‌گردد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ در تقویم‌های خود مشخص کنید که ستاره صحنه تئاتر بندیکت کامبریج با «هملت» به صحنه باز می‌گردد. کامبریج که برای بازی در فیلم «بازی تقلید» نامزد اسکار بازیگر مرد است، نقش اصلی نمایش کلاسیک ویلیام شکسپیر به کارگردانی لیندزی تورنر را بر عهده دارد که قرار است از ۱۵ اکتبر نمایش داده شود.

فروش بلیت‌های اجرای نمایش «هملت» از ماه مارچ ۲۰۱۵ آغاز می‌شود. نمایش «هملت» قرار است در جشنواره تئاتر باربیکن در تاریخ ۵ ماه آگوست (مردادماه) اجرا شود و بعد از آن از ۲۵ ماه آگوست تا ۳۱ ماه اکتبر (آبان‌ماه) اجرای عمومی داشته باشد.

بندیکت کامبریج

بندیکت کامبریج متولد ۱۹ ماه جولای ۱۹۷۶ است. این بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون انگلستان با ایفای نقش شرلوک هلمز در مجموعه تلویزیونی تولید شده توسط شبکه بی بی سی به شهرت جهانی رسید. وی در سال ۲۰۰۵ برای ایفای نقش در تئاتر «هدا گابلر» موفق به دریافت جایزه اولیویر بهترین بازیگر مکمل تئاتر شد. وی در سال ۲۰۱۱ و پیش از بازی در فیلم «اسب جنگی» استیون اسپیلبرگ، در نمایش «دکتر فرانکنشتاین» به کارگردانی دنی بویل به همراه جان لی میلر به ایفای نقش پرداخت و جایزه بازیگری مرد را از آن خود کرد.

وی به خاطر حضور و ایفای نقش در فیلم «بازی تقلید» در سال ۲۰۱۴ نامزد دریافت اسکار بهترین بازیگر مرد است. او در این فیلم با بازیگرانی چون کایرا نایتلی همکاری داشته است.

نظر شما